Toon posts:

best buy guide maart

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
reviews: Desktop Best Buy Guide: maart 2013

Hallo,

Ik ben van plan om deze game systeem op te bouwen. Ik had een paar vragen hierover
Ik had van een vriend gesproken dat voeding beter een 750/850W kon inzetten ivm 2x Sapphire HD 7950 Boost 3GB GDDR5.
En de Fan H100! voor beter koeling. Ik heb zelf niet echt verstand van hardware T_T, en dit word me eerste game pc vandaar wil alles goed hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ATI raad 750W of meer aan idd voor twee van deze kaarten. Welke voeding maakt niet veel uit maar neem er 1 met 80+ cert. & modulaire uitvoering tegen kabels die de airflow blokkeren. Kies een leuke betaalbare uit de PW zoals: Antec, be quiet!, Cooler Master, Corsair, Seasonic of XFX.
De Corsair H100i is de meest geavanceerde (en niet de goedkoopste) pre-fab waterkoeling voor je CPU dus dat zit wel goed maar is niet nodig als je niet gaat overklokken. Dan kan je een simpelere uitvoering nemen. Echter zijn veel gebruikers ook tevreden met een air cooler van 25/40€ maar die keuze is aan jezelf. Op de Corsair zit 5 jaar garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 03:17:
ATI raad 750W of meer aan idd voor twee van deze kaarten. Welke voeding maakt niet veel uit maar neem er 1 met 80+ cert. & modulaire uitvoering tegen kabels die de airflow blokkeren. Kies een leuke betaalbare uit de PW zoals: Antec, be quiet!, Cooler Master, Corsair, Seasonic of XFX.
De Corsair H100i is de meest geavanceerde (en niet de goedkoopste) pre-fab waterkoeling voor je CPU dus dat zit wel goed maar is niet nodig als je niet gaat overklokken. Dan kan je een simpelere uitvoering nemen. Echter zijn veel gebruikers ook tevreden met een air cooler van 25/40€ maar die keuze is aan jezelf. Op de Corsair zit 5 jaar garantie!
Alleen voeding weet zo niet welke zou moet nemen welke raad u aan?.
voor koeling neem toch maar de H100! samen met deze kast Corsair Carbide 500R Black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pricewatch: Corsair CX750M moet ruim voldoende zijn tenzij je wil overklokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 04:28:
pricewatch: Corsair CX750M moet ruim voldoende zijn tenzij je wil overklokken?
nee ik heb daar geen verstand van misschien dat later doe.
met een twee pc. Bedankt nog voor uw hulp O-) morgen maar bestellen