Makkelijkste Webcam Progje

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Mijn moeder heeft een philips webcam gekocht ik heb wat shareware uitgeprobeert maar het is allemaal net ff net niet :)

Ik zoek eigenlijk een tooltje waarmee je op eenvoudige manier een stukje kan capturen en dan mailen, voor live gedoe leek netmeeting me wel makkelijk ik heb daar ff na gekeken en dat ziet er op zich wel uit.

• CerielTjuh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 22:35
Het beste programma om live te sturen is ICU is een programma dat samen met ICQ heel goed werkt en heel makkelijk in gebruik is en het beste opneem programma zit standaard bij de Philips camera, Philips Video Mail....

greets CerielTjuh

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:24

Hoicks

Techno!

Ik gebruik meestal webcam32 en voor het capturen van video winvcr. winvcr kan als mpeg 1 en mpeg 2 of asf opslaan. asf is me overigens nog nooit soepel gelukt.

Verwijderd

Waaarom gebruik je niet het meegeleverde programma?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:46
Ik gebruik Teveo, geen klachten over. :) Kan je ook nog live uitzenden.

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04-2025
Je kan ook iSpy gebruiken, vind ik zelf erg makkelijk.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Verwijderd

`beetje offtopic mischien.......... maarre...... wie weet hoe netmeeting precies werkt? ik wil graag wat livebeelden met iemand delen >:) je moet een ip sturen ofzo?

• sharky_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-04-2021

sharky_

[AbC]

webcam32, jpegje laten capturen en automatisch in je webserver dir op laten slaan of automatisch laten uploaden naar je webserver via ftp om een bepaald ingesteld interval.

Werkt perfect.

[AbC]

Pagina: 1