Toon posts:

Receiver + 2 boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eens aan het rond zien voor een home theatre audio systeem.
Momenteel kwam ik terecht op volgende samenstelling:

Mijn voorkeur gaat uit naar een warme volle klank, maar tegenwoordig heeft Onkyo precies toch enkele scherp geprijsde instapmodellen.

Dus momenteel op het oog:
http://www.receiverstore....onkyo-tx-nr515-zwart.html
http://www.receiverstore....8042/denon-avr-x1000.html

met
2x Q Acoustics 2010i
of
2x Boston Acoustics 25A

Zal vooral mijn muziek afspelen met vaste PC via deezer (binnenkort Spotify). Ook een PS3 waar af en toe een blu-raytje in gaat.

Wat is jullie mening?

Verwijderd

Heb je ook naar Jamo gekeken? Zij hebben een aantal modellen die erg interessant zijn,ook in het budgetsegment.

Verwijderd

Topicstarter
nope, niet naar gekeken. De keuze is zodanig uitgebreid dat het moeilijk wordt om alles te bekijken :). Aanraden mag natuurlijk altijd. Liefst wat iets compact, want heb niet zo extreem veel plaats.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mijn mening: ga naar een hifizaak, neem je favoriete muziek mee en ga luisteren. Jouw muzieksmaak is persoonlijk, dat kunnen wij niet voor je beoordelen.
De ene speakercombi klinkt heel anders als de andere, op de zelfde versterker.
Toen ik zelf een installatie kocht dacht ik met een combi Denon / Kef of Denon B&W terug te komen. Het werd uiteindelijk Denon / Klipsch. Die Denon was niet eens noodzakelijk geweest, maar dat geluid sprak me gewoon het meeste aan. NAD was te slecht regelbaar, Yamaha te gedetailleerd en te weinig laag - dat past niet bij stevige techno, maar prima bij klassiek of rock. Alleen dat luister ik een stuk minder, en de Klipschen zijn alleskunners. Dus toen werd het Klipsch :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ging ik morgen eens naartoe. Enkel dat die HiFi zaken in de meeste gevallen een zeer beperkt assortiment hebben, maar als ze Onkyo / Denon / marantz hebben staan ben ik al tevreden. Daarbij nog is Boston Acoustics en Q Acoustics en nog wat ander deftig materiaal en ben zeer tevreden. Ik vrees echter voor de eerste 2 merken :p.