Toon posts:

ISDN kaart stopt met data na een paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik zit hier bij m'n ouders en ik heb hier een pc'tje neergezet met een ISDN kaart erin (er ligt nog een lijn van voordat ik verhuisde naar een bekabeld gebied :)) Nu wil dat ding wel inbellen, geen punt maar na een minuut of wat stopt de datadoorvoer, volgens het windows icoontje in de tray wordt er nog wel data verzonden maar er komt gewoon niets terug van de provider. Heb al 2 providers geprobeerd die het eerst zonder probleem deden (toen ik hier nog woonde) dus ik denk dat het probleem intern zit maar ik heb geen ervaring met deze error.

De kaart is een Dynalink IS64PH en het besturingssysteem is win95 (hoger wordt moeilijk met die pc) en ik heb al geprobeerd wat met buffers te klooien enzo maar niets mag baten, heeft iemand een suggestie?

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

DNS servers ingevuld?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Druk die kaart eens in een ander systeem met een ander OS.
Heb je wel de Capi meuk geinstalleerd.
Kun je hier downloaden.
Tis de sitevan Telec.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Nee, geen DNS servers ingevuld...capi...euh...

Maar tijdens die eerste minuut werkt het wel dus heh, dan kan ik wel surfen.

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

:? er ligt nog een kabel van voordat ik verhuizde wil dit betekenen dat je zelf niet bekabeld hebt dan zou ik een je pc vlak naast je nt1 zetten en utp kabel aansluiten en het dan nog een proberen denk dat je nu wel kunt internetten

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

wat je ook kunt doen is de versie van je nt1 vernieuwen moet je even met de kpn bellen

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar *grijnz* die specifieke kaart met die specifieke kabel en die specifieke centrale heeft jaren gewerkt toen ik hier nog woonde, nix opnieuw bekabelen dus, het moet aan de software liggen :)

Verwijderd

Probeer eens andere drivers.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nee, geen DNS servers ingevuld? ...

Dan moet het dat toch wel zijn? :?

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
Sorry voor het omhoog schoppen, maar is er nog een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik had namelijk vanmiddag bij een kennis van me precies hetzelfde!

Hij draait Win98 en heeft een Winbond ISDN-adapter.
Pagina: 1