Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een MINIX Android 4.1 Smart TV/PC kopen. Mijn vraag is, hoe is jullie ervaring met zo'n stick?
Ik weet in iedergeval wel dat het een vertrouwd persoon is en zeer goeie servers levert. Daar zit ik niet over in, maar is het mij aan te raden om 1 van deze stick bij deze meneer te kopen?

Vriendelijke groet,

(Sorry, ik weet niet waar ik het plaatsen moet..)

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 22-04-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaerock
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Reken er maar op dat het draadloze gedeelte erg slecht is. Als je N-router niet binnen 2 meter staat kan je hd rips vergeten, dan heb je een micro-usb naar lan adapter nodig.
Voor de rest is 80 euro erg veel voor deze stick, exact dezelfde haal je ook incl. verzenden voor nog geen 34 euro uit china:
http://www.geekbuying.com...-307415.html?Currency=EUR

Het enige is dat ze er al iets met XBMC incl films opgezet hebben zie ik, maar goed als je een beetje handig bent kan je dat prima zelf doen.

Ik heb ervaring met de iMito MX1, ook zo'n android stick 4.1 stick. Maar ik moet zeggen dat het vooral een geinige gadget is, mijn hd films stream ik nog steeds via mijn mediaplayer. Als mediaplayer zijn deze dual core sticks nog niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je info!

Ik kan deze adverteerder persoonlijk en heb bij hem thuis ook wel demonstratie gehad, maar die wifi is zeer goed. En ik weet dat die uit china goedkoper zijn. Maar ik heb liever 1 uit nl en het liefst ook nog één die voorgeprogrammeerd en gebruikersklaar is, vandaar deze ! haha.
Maar mijn vraag is, raad je mij zo'n stick aan?

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:59
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:48:
Bedankt voor je info!

Ik kan deze adverteerder persoonlijk en heb bij hem thuis ook wel demonstratie gehad, maar die wifi is zeer goed. En ik weet dat die uit china goedkoper zijn. Maar ik heb liever 1 uit nl en het liefst ook nog één die voorgeprogrammeerd en gebruikersklaar is, vandaar deze ! haha.
Maar mijn vraag is, raad je mij zo'n stick aan?

Groetjes,
Die komt waarschijnlijk ook uit china.
Hij gooit er XBMC op en drukt een paar tientjes bij de prijs op.
XMBC op android installeren is a piece of cake, daar hoef je geen technicus voor te zijn.
Als je bankrekening ook een rol speelt is hetzelfde mogelijk voor minder.