Hallo mede Tweakers,
Vanaf september ga ik aan mijn MBO opleiding beginnen op het Radius College Breda,
echter wordt hier wel verwacht dat je een laptop hebt die virtual machine's kan runnen.
Natuurlijk heb ik al met mijn vader rond gekeken op internet voor een degelijke laptop, enkel ben ik op het
gebied van laptop's echt niks waard dus kom ik maar eens hier op het forum rond vragen wat een goede keus kan zijn.
Zelf heb ik ook al zitten kijken naar een Dell Inspiron 15R --> LINK
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
* VMware natuurlijk
* Adobe Photoshop en Dreamweaver
* notepad++
* Office Word, Excel en powerpoint
* Google Shetchup
Wat mag je laptop gaan kosten?
* Maximaal willen men ouders er €750,- aan spenderen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
* Uiteraard moet de laptop mee naar school dus ik zou graag het scherm formaat op 15,6 inch willen
houden, verder maakt het me vrijwel niets uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
* Minimaal 8GB Werkgeheugen ivm VMware.
* Een apart videokaart aangezien ik er ook af en toe bf3 op lowest detail mee wil kunnen spelen
* Iets van een SSD voor het snelle opstart werk
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het maken en vinden van een goede keus voor een laptop
Met vriendelijke groet,
Dolbymaster
Vanaf september ga ik aan mijn MBO opleiding beginnen op het Radius College Breda,
echter wordt hier wel verwacht dat je een laptop hebt die virtual machine's kan runnen.
Natuurlijk heb ik al met mijn vader rond gekeken op internet voor een degelijke laptop, enkel ben ik op het
gebied van laptop's echt niks waard dus kom ik maar eens hier op het forum rond vragen wat een goede keus kan zijn.
Zelf heb ik ook al zitten kijken naar een Dell Inspiron 15R --> LINK
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
* VMware natuurlijk
* Adobe Photoshop en Dreamweaver
* notepad++
* Office Word, Excel en powerpoint
* Google Shetchup
Wat mag je laptop gaan kosten?
* Maximaal willen men ouders er €750,- aan spenderen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
* Uiteraard moet de laptop mee naar school dus ik zou graag het scherm formaat op 15,6 inch willen
houden, verder maakt het me vrijwel niets uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
* Minimaal 8GB Werkgeheugen ivm VMware.
* Een apart videokaart aangezien ik er ook af en toe bf3 op lowest detail mee wil kunnen spelen
* Iets van een SSD voor het snelle opstart werk
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het maken en vinden van een goede keus voor een laptop
Met vriendelijke groet,
Dolbymaster