Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mellie2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik heb een Dell Studio 1745 die heel vervelend doet met opladen. Het begon al een paar maanden geleden, de laptop laadde soms niet op. Gaf ook aan dat de batterij na 3 jaar aan vervanging toe was. Dus nieuwe batterij erin en weer als een zonnetje. Nu een maand of 3 later begint het gezeur met laden weer van voor af aan. Het lampje op de laptop knippert als een gek en de laptop wordt niet opgeladen, wel opgeladen voor 2 sec en dan weer niet. Ook het blauwe lampje op de lader gaat aan en uit.
Vannacht de deksel dicht gedaan en de laptop was na een nacht wel weer opgeladen maar kreeg bij opstarten de melding dat het geen originele dell lader was. Druk F1 om door te gaan. Gedaan en kan verder gewoon werken.

Zodra de deksel opengaat gaat het lampje uit en begint het niet opladen weer.

Nu doet ie bovenstaande met beide batterijen, de originele Dell en de vervanger.

Voor dat ik geld uit ga geven om te kijken of het aan de adapter ligt (heb niet zo een vervanger liggen) vraag ik jullie hulp. Herkennen jullie dit probleem en zo ja hoe hebben jullie het opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door mellie2000 op 22-04-2013 07:55 ]