Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-07 22:59
Ik heb 2 monitoren en 1 HD-TV en deze zou ik graag alle 3 willen aansluiten op mijn videokaart (AMD Radeon HD 7900 Series). Ik heb al aardig wat gegoogeld maar tot nu toe kom ik niet tot mijn 3 monitor setup :? . Ik heb geprobeerd mijn 2 dell1707FP(Digital) monitoren via DVI aan te sluiten en dan mijn hd-tv via displayport to hdmi. Dit leverde helaas niks op. ik heb ook nog geprobeerd 1 dell monitor via DVI een via displayport to dvi en hd-tv via hdmi. Dit leverde helaas ook niks op. Catalyst Control Center herkent bij beide wel alle drie de monitoren maar ik kan met eyefinity steeds maar 2 werkend krijgen. Mijn versie van CCC is 13.3.

Ik hoop snel van iemand te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 17:59
Je hebt een active display port adapter nodig. Zie ook het grote multi monitor topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Is het toevallig altijd de monitor op de display port aansluiting die je geen beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-07 22:59
Ik heb dus echt een actieve display port adapter nodig. Ik heb nu namelijk een pasieve (display port - DVI). Maar daar werkt hij ook niet bij. Of het ligt aan de gebruikte software...?
En zo ver ik kan vinden heb ik op het grote muli monitor topic niet echt iets kunnen vinden wat mijn probleem oplost.

Het is trouwens niet altijd de display port die geen beeld geeft. Ze geven alle drie wel beeld. Maar maar 2 tegelijk. Dus mijn videokaart wilt er maar 2 tegelijk aan...
(ik was trouwens vergeten te vertellen dat ik een mini display port heb ipv een display port. Maar volgens mij maakt dat niet uit toch?)

[ Voor 12% gewijzigd door Dedier op 22-04-2013 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07 08:51
Ja het moet echt een actieve adapter zijn.
Een "probleem" waar al veel mensen tegenaan gelopen zijn.

mini-DP lijkt mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of een actieve adapter, of een 2e videokaartje bijprikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-07 15:18
Jup, active adapter it is. Of een beeldscherm die displayport ondersteunt natuurlijk. Dan heb je gewoon DP > DP en is er niets aan de hand.

Als ik op amazon.co.uk kijk, dan staan de Sapphire varianten niet best aangeschreven. Die vermijden dus.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1