[Suggestie] Filteren op aantal bays bij behuizingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49
Dit is gebaseerd op een probleem waar ik recentelijk tegen aan liep: Ik zoek een nieuwe behuizing, maar ik kan niet filteren op een minimum aantal 3.5" bays. Dit zou (in ieder geval voor mij) een welkome toevoeging zijn.

Bijv onder het tabje - Behuizing bay 'X' - 3 sliders voor 2.5, 3.5 en 5.25. Standaard natuurlijk staande op 0 tot X waar X de kast met de meeste bays is.

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 21-04-2013 23:09 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het is op dit moment niet mogelijk om meerdere aantallen te kiezen binnen een filter. Het is iets waar we al vaker tegenaan zijn gelopen, dus er wordt zeker wel over gedacht. Er gaan in de (hopelijk nabije) toekomst projecten lopen waarin we de filters beter gaan maken en ook dit zal erin worden meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie Inmiddels zijn we wat jaartjes verder en ik mis een dergelijk filter ook :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Voor rack cases zou dit voor het aantal hopswap bays ook wel fijn zijn.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@D4NG3R @Raven @ocf81 Het is vanaf nu mogelijk om te kunnen filteren op aantallen per bay. Nog steeds te vinden onder de groep Bays en aansluitingen :)

edit: een aantal bays staan verkeerd ingevuld zag ik net (>24x interne 2,5" bays blijken vaak hotswap te zijn), die pas ik in de loop van de middag nog aan. Done

[ Voor 34% gewijzigd door Glaanie op 01-04-2019 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49
Tof. (y) (y)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:14

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Glaanie schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:51:
@D4NG3R @Raven @ocf81 Het is vanaf nu mogelijk om te kunnen filteren op aantallen per bay. Nog steeds te vinden onder de groep Bays en aansluitingen :)

edit: een aantal bays staan verkeerd ingevuld zag ik net (>24x interne 2,5" bays blijken vaak hotswap te zijn), die pas ik in de loop van de middag nog aan. Done
Wait, what? Dus in plaats van een geniale 1 april grap uit te werken is er tijd gestoken in het implementeren van daadwerkelijk nuttige functionaliteit? Zou verboden moeten worden :+

d:)b

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Orion84 schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:31:
[...]

Wait, what? Dus in plaats van een geniale 1 april grap uit te werken is er tijd gestoken in het implementeren van daadwerkelijk nuttige functionaliteit? Zou verboden moeten worden :+

d:)b
Wacht maar af of je dit ook na 23:59 nog kan gebruiken :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik heb stiekem nog wel een aanvullende vraag: kan er een filter worden toegevoegd voor wel/geen externe bays? Ik zoek een nieuwe case, maar ik heb geen optische drive/fancontroller/etc nodig, en dus ook geen externe bays. Ik kan uiteraard 1 van de kolommen op 'externe bays' zetten, maar das net wat minder handig ;)
Pagina: 1