Toon posts:

Eurofighter Typhoon - Spelmodus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik vroeg me af of iemand weet of het bij Eurofigter Typhoon ook mogelijks is om gewoon standaard missies te spelen zoals vroeger bijvoorbeeld bij EF2000 of Total Air War.

Daar had je ook zoiets als quick combat, maar nu moet je een heel verhaal spelen. Zeer vervelend met langdradige tussenfilmpjes die je niet kan skippen. |:( Bovendien moet je met 6 piloten tegelijk spelen, volsagen onzinning, het lijkt wel een strategie spel te worden in plaats van een flight simulator.

Iemand een oplossing? Alvast bedankt.

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
hier de conclusie van PCgameplay:

PCGameplay:

Positief: Dynamische Campain

Negatief: Veel Beloven weinig krijgen
Weinig tot geen realisme
Grafisch voorbij gestreefd
Vervelende tussenfilmpjes

Totaal:
Gameplay: 32/60
Graphics: 12/20
Geluid: 15/20

Score: 5.2

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:47

RvV

Jammer, ik had eigenlijk wel gedacht toen ik de eerste screenshotjes zag dat het een gaaf spelletje zou worden.

Y'24

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik had gehoopt dat het gewoon EF2000 met nieuwe graphics zou zijn.. want EF2000 was echt supervet.

Maar het schijnt nogal bagger te zijn.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:54
Bovenstaande recensie is anders de eerste slechte recensie die ik lees. www.gamespot.co.uk is heel wat positiever, net als de recensies die je via www.dogfighter.com kan vinden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spel dus maar even 'geleend' wat ik kon geen demo vinden. Ik was al heel lang op zoek naar een mooi vliegspel want EF2000 vond ik bv geweldig maar die werkte k*t onder Windows. Toen heb ik nog speciaal Super EF2000 gekocht (speciaal voor onder W95) maar die kon je niet eens fullscreen draaien, alleen in een venster! :(

Weet iemand waar je updates kan krijgen voor EF2000 zodat hij geschikt is voor een 3Dfx kaart en multiplayer over internet?

Total Air War vond ik een stuk minder goed dan EF2000.

Nu hoopte ik dat dit een mooie opvolgeer zou worden (en mooi is ie wel) maar het spel heeft helemaal zijn 'militairy' look verloren. Het lijkt nu meer op een adventure game ofzo. Erg jammer :(

Wat is dan wel een goede sim? Falcon 4? En is die ook nog enigszins speelbaar zonder eerst 500 blz handleidingen te hebben gelezen? :)

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Falcon 4.0 en Flanker 2.5 zijn wel de betere militaire flightsims vandaag te dag...alleen wil je daar alles uit halen wat er in zit.. dan zal je wat moeten lezen en leren.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1