Nieuwe voeding?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513138

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een pc gekocht van medion om te gamen.
De computer had aardig goede specificaties:
intel-core I7-3370
8GB DDR3 RAM
AMD radeon HD7670 dit is een aangepaste videokaart
1 TB harde schrijf
450W voeding (FSP450-60EMDN)

ik heb er een week geleden een nieuwe videokaart ingezet, een msi radeon HD 7850. Maar bij de handleiding van de videokaart staat dat ik minimaal 500W voeding nodig heb.
Alleen ik heb niet veel verstand van wat voor voeding ik moet kopen en wat genoeg is.
Hebben jullie suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 07:47

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

In principe moet de voeding het qua vermogen nog wel trekken, de vraag is alleen of je voeding wel de juiste aansluitkabels zal hebben. Dit is niet altijd het geval. Eventueel kan je werken met molex converters om zo pci-e stroomkabels te krijgen om op je nieuwe videokaart te plaatsen.

Die videokaart verbruikt maximaal zo'n 100W en de rest van het systeem trekt echt geen 350W.

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513138

Topicstarter
De voeding zat bij de pc en had de juiste aansluitingen.
Er zat ook een aansluiting voor mijn nieuwe videokaart, dus alles is goed aangesloten.

Ik wil ook mijn computer gebruiken om een kleine server te runnen, dan wil ik mijn pc ook wel een tijdje aan kunnen hebben staan terwijl ik andere dingen doe op mijn pc. Kan de voeding dat ook trekken?