Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513127

Topicstarter
hey daar!

ik ben dus op zoek naar een fatsoenlijke nieuwe smartphone met de prijsklasse oplopend tot 420 euro +-.
ik heb zo al wat interesse in een aantal, maar ik kan gewoon niet uitmaken welke te nemen, ze hebben allemaal zo hun voor en nadelen die me sterk doen twijfelen.
deze zijn namelijk:
sony xperia S, sony xperia sp, sony xperia T
lg optimus 4x hd

iemand die hier gemakkelijk van zou kunnen zeggen, deze is optimaal?
laat het me weten

alvast many thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:01

Christiano007

Ich bin der champion

Het blijft toch altijd afhankelijk wat je ermee wilt doen (gamen? of alleen beetje internetten, of zelfs alleen maar bellen?)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

JT

VETAK y0

Denk dat de Xperia S de meeste bang for the buck geeft. Xperia T is een beetje meer van hetzelfde voor een stuk hogere prijs.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:08

TommieW

Numa numa.

Heb je ook al gekeken naar de HTC One (X+), Samsung S3 of S4? Als je je daar niet in kan vinden, kan je ook nog kijken naar de Nexus 4, deze heeft ook veel bang for buck.

Maar de grootste vraag is; wat wil je er mee gaan doen? Wat zijn je eisen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
JT schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:06:
Denk dat de Xperia S de meeste bang for the buck geeft. Xperia T is een beetje meer van hetzelfde voor een stuk hogere prijs.
Waarom geeft de Xperia S meer bang for buck dan de Xperia T?
De T heeft een mooier scherm, veel betere processor en een betere camera. Daarnaast heb je bij de T de mogelijkheid om er een microSD kaartje in te doen terwijl in de S enkel een MMC(MultiMediaCard) past. En dat voor 30 euro meer...

Afgezien van het feit dat de T een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft dan de S, zou ik voor de LG gaan. De LG heeft een prachtig scherm, goeie camera en een goede processor...

Het hangt er wel een beetje vanaf wat je eisen zijn natuurlijk, de Xperia T heeft namelijk de beste camera terwijl de LG Optimus 4x HD de beste processor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noviomagus97
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-08-2024
Oppo Find 5/Xiaomi :P
Als je er een in Europa wilt kopen zou ik voor de Motarola Razr HD, S3, Ascend P2 of de One x nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Ik zou eigenlijk nog even wachten op die Xperia SP. Dat is een toestel dat sowieso een jaar nieuwer is dan de rest met als voordeel ook nog o.a. een grotere (ook verwijderbare batterij) en 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:51
Mithson schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:17:
[...]

De T heeft een mooier scherm, veel betere processor en een betere camera. Daarnaast heb je bij de T de mogelijkheid om er een microSD kaartje in te doen terwijl in de S enkel een MMC(MultiMediaCard) past. En dat voor 30 euro meer...

Afgezien van het feit dat de T een betere prijs/kwaliteit verhouding heeft dan de S, zou ik voor de LG gaan. De LG heeft een prachtig scherm, goeie camera en een goede processor...

Het hangt er wel een beetje vanaf wat je eisen zijn natuurlijk, de Xperia T heeft namelijk de beste camera terwijl de LG Optimus 4x HD de beste processor heeft.
Het geheugen bij de S kan je niet uitbreiden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-01 09:33
Ik zit zelf tussen dezelfde telefoons te twijfelen.
Ik heb gehoord dat de batterij van de Xperia T tegenvalt. Is dit bij de LG 4x HD beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:48

JT

VETAK y0

Mithson schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:17:
[...]

Xperia T camera is (mits de XPS is geupgrade naar ICS) niet significant beter dan die van de S, zelfde geld voor het contrast van het scherm. MicroSD heb je gelijk in, CPU ook. Ik zie nu echter dat het prijsverschil niet meer zo groot is, ruime maand was dat wel anders. Zoals het er nu voor staat zou ik voor de T kiezen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1