Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Dus JA!
[ Voor 6% gewijzigd door michaelscott op 21-04-2013 18:00 ]
en met Windows 7 Home Premium 64 kan je idd gaan tot 16GB
Memory Limits for Windows Releases
MSDN: Memory Limits for Windows Releases (Windows)
De 64-bit versies (overigens bij meer dan 3GB geheugen moet je gewoon een 64-bit versie pakken als je slim bent) ondersteunen 512GB geheugen. De verkoper is dus een nono, weg er mee.Volgens de verkoopmedewerker had ik een speciale versie van W8 nodig omdat de standaard W8 versie maar tot 8 gb geheugen zou gaan of zo iets raarsDit brengt mij dus in twijfel.
Onzin, je hebt gewoon een desktop, ik weet niet waar je je advies vandaan hebt maar ik zou maar eens gaan spelen met Windows 8. Het is net als whisky, sommige gooien het door de cola, maar je moet de puurheid leren waarderen :-)Ik heb namelijk begrepen dat je niet voor de volle 100% voor het traditionele bureaublad kan kiezen, en dat je dus altijd iets van het tile interface nodig hebt (correct me if im wrong).'
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
incorrect het ging volgens de verkoper over Win8, my bad.Wim-Bart schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:27:
De 64-bit versies (overigens bij meer dan 3GB geheugen moet je gewoon een 64-bit versie pakken als je slim bent) ondersteunen 512GB geheugen. De verkoper is dus een nono, weg er mee.
Even wat anders:
Win7 Home Premium x86-64 gaat tot 16GB.
Houd er wel rekening mee dat je bij deze 16GB ook het VRAM moet tellen, dus je mist ten alle tijden minstens 1GB aan adresseerbaar geheugen - of dit nou VRAM of werkgeheugen is.
Is dit problematisch? Nauwelijks.
[ Voor 71% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2013 01:38 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Thx voor je feedback. Kan ik dus wel een "traditionele" startknop instellen? Dus zonder een start-iets waarmee in naar de tile-interface gaWim-Bart schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:27:
[...]
De 64-bit versies (overigens bij meer dan 3GB geheugen moet je gewoon een 64-bit versie pakken als je slim bent) ondersteunen 512GB geheugen. De verkoper is dus een nono, weg er mee.
[...]
Onzin, je hebt gewoon een desktop, ik weet niet waar je je advies vandaan hebt maar ik zou maar eens gaan spelen met Windows 8. Het is net als whisky, sommige gooien het door de cola, maar je moet de puurheid leren waarderen :-)
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Dank je, deze link zeker nuttig!ajouin schreef op maandag 22 april 2013 @ 01:08:
die verkoopmedewerker lult maar wat...
en met Windows 7 Home Premium 64 kan je idd gaan tot 16GB
Memory Limits for Windows Releases
MSDN: Memory Limits for Windows Releases (Windows)
ZekerFiddle schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:13:
[...]
Thx voor je feedback. Kan ik dus wel een "traditionele" startknop instellen? Dus zonder een start-iets waarmee in naar de tile-interface ga
Ik gebruik het sinds de introductie van Windows 8 en vindt het gewoon super werken. Waarschijnlijk komt in Windows 8.1 een soort van startknop terug
Johann Sebastian Bach