Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag luitjes,

Mijn vriendin is van plan om een media speler aan te schaffen volgende week voor mijn verjaardag.

Nou ben ik eigenlijk benieuwd of er een beeld kwaliteits verschil inzit tussen de pc en mediaspeler?
Mijn vriendin zei dat ze de het beeld via de media speler net iets mooier vond dan een film kijken op mijn pc..
Vandaar deze vraag!

Mijn pc specs:

I5 3570k

GTX 670

8 Gb ram

Mediaspeler:

#ProductPrijsSubtotaal
1Mede8er MED600X3D€ 127,35€ 127,35
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 127,35

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-12-2025
Frame synchronisatie is bij een mediaspeler beter vind ik. Geen kleine schokken.
Mijn ervaring is dan wel met de popcorn, hoe de realtek chip is dat weet ik niet.

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 02:14
Een GTX 670 kan toch wel mooier beeld produceren dan een Mede8er...Probeer eens met VLC of andere filters.

Verwijderd

Topicstarter
layzzzz schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:00:
Een GTX 670 kan toch wel mooier beeld produceren dan een Mede8er...Probeer eens met VLC of andere filters.
Ik gebruik ook vlc over het beeld heb ik niks te klagen.

Het gaat voornamelijk om het 3D kijken,nu weet ik zowieso dat een media speler daar beter voor is.

Vroeg me alleen of of het beeld ook mooier is zonder al dat 3D gebeuren.

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 02:14
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:05:
[...]

Ik gebruik ook vlc over het beeld heb ik niks te klagen.

Het gaat voornamelijk om het 3D kijken,nu weet ik zowieso dat een media speler daar beter voor is.

Vroeg me alleen of of het beeld ook mooier is zonder al dat 3D gebeuren.
Ah oke, in je startpost stond niks over 3D.....
Probeer XBMC eens, je kan hiermee halfsbs afspelen.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:17
Een goed geconfigureerde pc kan exact hetzelfde en soms zelfs beter beeld produceren dan een mediaspeler als we puur naar de hardware kijken. Als het op software aankomt ben je enorm afhankelijk van drivers en OS in combinatie met je hardware, maar ook weer in combinatie met je TV. Je kan dus niet per definitie stellen dat het een beter is dan het ander, omdat het van te veel variabele factoren afhangt.

iRacing Profiel

Pagina: 1