Analyseren

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513081

Topicstarter
Hallo,

Voor het schrijven van mijn scriptie wordt van mij verwacht dat ik een analyse doe van de online communicatie van een mediabedrijf. Nu weet ik zelf niet goed welke tools ik hiervoor het best kan gebruiken... Ik zou inzicht willen krijgen in het Facebook- en Twittergebruik en in de resultaten van de bedrijfswebsite (en eventueel in de resultaten van concurrerende sites)

Alvast bedankt,
Jens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Aangezien het een scriptie is wordt er ook van je verwacht onderzoek te doen naar zoiets. je vraag zomaar neerpleuren is daar geen onderdeel van lijkt me ;)

Als jij inzicht wil hebben in bedrijfsaccounts op social media van bedrijven, dan zou ik als eerste die bedrijven eens bellen of ze je die info wel willen geven en dan verder kijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik weet maar al te goed wat er van mij verwacht wordt! Ik ben al maanden research aan het doen en ik heb al heel wat programma's getest! Ik wou alleen hierover de mening eens horen van professionals. Misschien heb ik wel relevante zaken over het hoofd gezien. Soit, ik dacht dat een forum de bedoeling had mensen te helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gebruik Excel?

En ga naar mediabedrijven en interview wat communicatie mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik dacht eerder aan tools zoals Simply measured, waarbij je concurrentie analyse kan uitvoeren zonder bedrijven te moeten contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:08

The Eagle

I wear my sunglasses at night

WIj kunnen niet in jouw koppie kijken he ;) Bovendien zijn onze glazen bollen collectief in de revisie, dus als je nou zelf even aangeeft wat je al gevonden had en waaorm dat niet voldeed, dan kunnen we wellicht iets zinnigs roepen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
The Eagle schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:56:
WIj kunnen niet in jouw koppie kijken he ;) Bovendien zijn onze glazen bollen collectief in de revisie, dus als je nou zelf even aangeeft wat je al gevonden had en waaorm dat niet voldeed, dan kunnen we wellicht iets zinnigs roepen :)
Dat is ook precies de reden voor punt 5 in onze Quickstart. Maar ook aan de andere punten uit die quickstart (waaronder "most notably" punt 2 :P ) schort nogal 't één-en-ander. Ik wil jensvr dan ook uitnodigen even een nieuw topic te openen dat wél voldoet aan alle punten (waar van toepassing) in voorgenoemde quickstart zodat 't topic beter levensvatbaar is.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.