De situatie:
1 Vaste computer (htpc) met goede boxen, Windows 8
2 Laptop, Windows 8
Nu wil ik het geluid (ál het geluid, dus niet alleen muziek) van mijn laptop afspelen op de boxen van de vaste computer. Een echte kabel is geen optie omdat die dan dwars door de kamer moet.
Ik heb al wat opties, maar die zijn niet gratis, of werken niet goed
Airfoil > $25
Stardock Acoustic Bridge > $10
Speakershare > gratis
Ik krijg Speakershare echter niet aan de praat. Hij geeft bij het opstarten aan dat ik geen "Stereo Mix" of "Wave Out" heb, en als ik kies voor andere geluidsapparaten krijg ik bij het connecten de error: "Live unavailable".
Ik wil bijvoorbeeld een Youtube filmpje op mijn laptop kunnen kijken met het geluid over de boxen van de andere computer. Latency is dan dus erg belangrijk.
Een paar dingen die ik graag in zou willen stellen zijn:
- Latency (buffering)
- Geluidskwaliteit
Weet iemand een goed alternatief voor deze software?
1 Vaste computer (htpc) met goede boxen, Windows 8
2 Laptop, Windows 8
Nu wil ik het geluid (ál het geluid, dus niet alleen muziek) van mijn laptop afspelen op de boxen van de vaste computer. Een echte kabel is geen optie omdat die dan dwars door de kamer moet.
Ik heb al wat opties, maar die zijn niet gratis, of werken niet goed
Airfoil > $25
Stardock Acoustic Bridge > $10
Speakershare > gratis
Ik krijg Speakershare echter niet aan de praat. Hij geeft bij het opstarten aan dat ik geen "Stereo Mix" of "Wave Out" heb, en als ik kies voor andere geluidsapparaten krijg ik bij het connecten de error: "Live unavailable".
Ik wil bijvoorbeeld een Youtube filmpje op mijn laptop kunnen kijken met het geluid over de boxen van de andere computer. Latency is dan dus erg belangrijk.
Een paar dingen die ik graag in zou willen stellen zijn:
- Latency (buffering)
- Geluidskwaliteit
Weet iemand een goed alternatief voor deze software?