Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wegvallende verbindingen

Pagina: 1
Acties:

• martin149
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 22:01
Het lijkt er op dat op dit moment de verbinding met tweakers niet tot stand kan worden gebracht of soms ineens wegvalt. Soms krijg ik timeouts bij het laden van webpagina's, en in video's zie in een ioError #2035.

Ik heb er geen last van op andere websites, maar ik weet niet exact waar het ligt, maar misschien zijn er medetweakers die dit ook ervaren? :?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier ook last van, maar toen ik een andere site (nu.nl) probeerde te openen nam die er ook de tijd voor.
Weet dus niet of het specifiek aan Tweakers of ergens anders ligt.

En het wisselt nogal, nu lijkt het weer goed te zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 21-04-2013 11:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Precies hier hetzelfde, hoofdzakelijk op T.net.

Andere sites en games werken normaal, youtube laad ook zonder problemen.

Edit, nu.nl en xs4all.nl heb ik blijkbaar ook problemen mee, lijkt meer iets 'Nederlands' te zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2013 11:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Fok had er ook last van: http://forum.fok.nl/topic/1961592
Nu.nl ook

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die Foklink doet niet: Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 21-04-2013 11:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Raven schreef op zondag 21 april 2013 @ 11:19:
Die Foklink doet niet: Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ;)
Dat is het bugs forum. Zul je wel alleen ingelogd mogen bekijken.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hier ook problemen met onder andere die websites, vandaag.

Verwijderd

Ik heb soms dat T.net en nu.nl niet laden. paar keer f5 en het werkt weer. Heel bizar.

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21
Ik had er zostraks ook last van, zowel Tweakers.net als nu.nl in ieder geval, direct speedtest open maar dat ging prima, en ook Google diensten werken prima.

Heeft het misschien met de ISP te maken? Ik gebruik Ziggo. Of met AMS-IX? Al kan ik het Google DC met een verrekijker zien, denk ik dat data wel langs Amsterdam gaat en AMS-IX eigenlijk uitgesloten is.

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 10:25
Ik heb hetzelfde! Het forum wat ik nu voor me heb mist een stylesheet, nu.nl werkt niet, en 1 tweakblog (Tweakers 7.5 - v1.1.7) geeft gewoon een 404, en dat terwijl de rest van de tweakblogs het wel gewoon doen. Weird!
(ook Ziggo overigens, rest ook ziggo?)

[ Voor 8% gewijzigd door onok op 21-04-2013 21:03 ]

Verwijderd

Heeft niks met Tweakers te maken inderdaad.
Ook ik heb bij Ziggo gigantische snelheid drops.
Ik kan op dit moment geen bericht openen op nu.nl, en niet eens een youtube filmpje kijken op 240p zonder 100 keer te moeten pauzeren.
Op deze pagina komen duurde me al 15 seconde, terwijl ik meestal mijn vinger nog niet eens van de muis heb of de pagina staat er al.

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 10:25
ik heb mn router gereset, en dat blijkt te werken. Misschien iets van een dns-caching-dingetje.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Ik had er zelf vanochtend last van, ook verschillende websites. Nadien echter geen problemen meer ondervonden. xs4all btw.

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Toen ik mijn neef de namen van de websites noemde die traag/niet laden dacht hij meteen aan True, kreeg daarbij gelijk de opmerking dat die lui meestal niet zo open zijn over storingen.

Zou het probleem daar kunnen zitten?

Concepts ICT glasvezel overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 21-04-2013 22:37 ]

Oscar Wilde

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Raven schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:35:
Toen ik mijn neef de namen van de websites noemde die traag/niet laden dacht hij meteen aan True, kreeg daarbij gelijk de opmerking dat die lui meestal niet zo open zijn over storingen.

Zou het probleem daar kunnen zitten?

Concepts ICT glasvezel overigens.
Nee, het probleem lag op de AMS-IX. Volgens True:
Door een probleem op de Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) was er op momenten slechte en/of trage verbindingen van en naar het True netwerk. De verstoringen begonnen rond 10 uur in de ochtend en waren rond kwart over 11 verholpen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1