|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
[ Voor 41% gewijzigd door Damic op 21-04-2013 00:56 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
[ Voor 123% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:23 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Verwijderd
Ik geef de raad om de stroom te meten als je de ventilator werkelijk op 150V wil gebruiken. Of op zijn minst het ding een tijd laat draaien en dan checken of de motor niet te warm loopt.
[ Voor 100% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:23 ]
Die scheidingstrafo was geleend en moest je weer teruggeven?
Edit:
Geen idee of ze er nog zijn, maar vroeger heb ik wel eens een zelfbouwpakketje gekocht, leverancier Amroh. Het bestaat uit twee kernhelften die je inelkaar moet persen en een spoel, gewikkeld voor 220-230 V. De wikkelgegevens en vermogen staan erop. Je kan dus een secundaire spoel berekenen en wikkelen of je berekent (lineair) het aantal windigen dat er even af moet voor die 150 V. Maak daar een aftak (wel even degelijk solderen!) en wikkel die windingen er weer op.
[ Voor 26% gewijzigd door Techneut op 21-04-2013 12:10 ]
[ Voor 99% gewijzigd door evilution op 26-09-2014 11:23 ]