Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-07 11:50
Heb van de week een lumia 620 gekocht, ben er erg blij mee.
Ik heb een vraagje over whatsapp: als ik dit installeer, gaat hij dan automatisch iedereen in mijn conctacten laten weten dat ik watsapp heb of kan ik dat zelf kiezen? Ik heb er namelijk geen behoefte aan dat iedereen wiens nummer ik heb mij via whatsapp kan contacteren...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op mijn android telefoon verschijnen al mijn contactpersonen die Whatsapp geinstalleerd hebben automatisch in mijn lijst. Andersom werkt dat dus net zo. Ik ga ervan uit dat het op jouw telefoon ook zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Helaas kun je daar niets in sturen. Hij kijkt naar je contacts, en of deze ook bekend zijn op WhatsApp, en voegt ze gelijk toe.

Het is overigens wel een eenmalige sync dus je kunt ze daarna wel verwijderen. Omgekeerd geldt dat als je nieuwe personen toevoegt, je dan binnen de app het commando moet geven om opnieuw te syncen. (En dan heb je ook weer de contacts terug die je handmatig had verwijderd, dat dan wel weer. ;) )

Wel heb je binnen de app de mogelijkheid om een block list aan te leggen. Dat lijkt me voor jou een betere oplossing.

[ Voor 62% gewijzigd door ronh op 22-04-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 17:15
Polbeer91 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 21:29:
Heb van de week een lumia 620 gekocht, ben er erg blij mee.
Ik heb een vraagje over whatsapp: als ik dit installeer, gaat hij dan automatisch iedereen in mijn conctacten laten weten dat ik watsapp heb of kan ik dat zelf kiezen? Ik heb er namelijk geen behoefte aan dat iedereen wiens nummer ik heb mij via whatsapp kan contacteren...
whatsapp gaat natuurlijk niet een spam bericht naar iedereen sturen dat jij whatsapp hebt. Net als bij sms kan iedereen jou whatsappen, mocht het zijn dat je bepaalde mensen wilt weren kan je die toevoegen aan de blocklist.

Anoniem: 539633

Whatsapp doet dat automatisch, en daar hoef je je geen zorgen over te maken, misschien duurt het een dag of wat, maar dan zijn alle contacten die whatsapp hebben staan op whatsapp.