Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu een jaar mijn Optimus en dat ding is één grote frustratie. Hij kan er echt ontzettend lang over doen om de simpelste taak uit te voeren, zoals het openen van WhatsApp. En zodra je in WhatsApp zit, doet hij er ook echt een hele lange tijd over om een simpel gesprek te laden. Meestal krijg ik dan een tijdje een zwart scherm.

Bij het terugkeren naar het thuisscherm, krijg ik een blanco scherm te zien waar na pas een tijdje mijn applicatie shortcuts beginnen te verschijnen. En zo zijn er wel nog meer dingen op te noemen.

Aangezien mijn abonnement pas over een jaar verloopt, wilde ik het probleem eerst zo proberen op te lossen. Maar weet niet goed waar ik moet beginnen? Iemand hier advies om dit probleem te verhelpen?

• disweb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-08 14:38
Root je telefoon, flash een CM rom en installeer de Kowalski kernel. Meer info in dit topic: [LG Optimus 2x Speed] Rooten en Custom ROM's of hier: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=999

Je zult zien dat hij dan ineens ontzettend goed loopt!

• Brawler
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
En als je bij stock ROM wil blijven , gebruik dan de ROM van Carburano . Stock maar veel sneller en soepeler .

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
of nog simpeler doe eens een factory reset, ik neem aan dat ie nieuw soepeler werkte

Strava

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:48

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Heb een factory reset gedaan maar het lijkt niet echt heel veel verschil te maken.
Brawler schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:47:
En als je bij stock ROM wil blijven , gebruik dan de ROM van Carburano . Stock maar veel sneller en soepeler .
Waar is die te vinden?