hallo mede-tweakers,
ik heb zojuist al mijn onderdelen ontvangen en ben begonnen met mijn pc inelkaar te zetten, echter stort ik me al gelijk op probleem 1 als ik aan mijn eerste onderdeel begin..
ik probeer dus de moederbord in mijn kast te monteren op de montageplaat-extensies, echter zijn mijn schroefjes te dik en de extensies te hoog om mijn i/o shield en moederbord uitgangen passend te krijgen.
dan denk je natuurlijk van dan laten we de extensies weg... dat heb ik geprobeerd maar dan zijn de schroefjes te kort om het moederbord aan de motageplaat te bevestigen.
het is een ATX kast en een ATX moederbord dus dat is het probleem niet.
kan iemand mij helpen?
Kast: Cooler Master HAF 922
Moederbord: MSI 870A-G54
foto's:

ik kan ze niet verder aandraaien dan dit want anders scheurt de extensie uit

hier zie je dat met name de ronde uitgangen niet door het i/o shield passen

op deze foto gaat het om de ruimte die er teveel onder het moederbord zit (die paar milimeter zegmaar)
zelf dacht ik aan dunnere schroefjes halen (is dit mogelijk)
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
mvg
ik heb zojuist al mijn onderdelen ontvangen en ben begonnen met mijn pc inelkaar te zetten, echter stort ik me al gelijk op probleem 1 als ik aan mijn eerste onderdeel begin..
ik probeer dus de moederbord in mijn kast te monteren op de montageplaat-extensies, echter zijn mijn schroefjes te dik en de extensies te hoog om mijn i/o shield en moederbord uitgangen passend te krijgen.
dan denk je natuurlijk van dan laten we de extensies weg... dat heb ik geprobeerd maar dan zijn de schroefjes te kort om het moederbord aan de motageplaat te bevestigen.
het is een ATX kast en een ATX moederbord dus dat is het probleem niet.
kan iemand mij helpen?
Kast: Cooler Master HAF 922
Moederbord: MSI 870A-G54
foto's:

ik kan ze niet verder aandraaien dan dit want anders scheurt de extensie uit

hier zie je dat met name de ronde uitgangen niet door het i/o shield passen

op deze foto gaat het om de ruimte die er teveel onder het moederbord zit (die paar milimeter zegmaar)
zelf dacht ik aan dunnere schroefjes halen (is dit mogelijk)
ik hoop dat iemand mij kan helpen!
mvg
Zie je die 6 uitstekende dingen met de schroefgaten erin?