hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Omdat alleen Arjen dat ding weer aan de praat kan krijgen en hij naar Pinkpop is.waarom er nu dan niet in de nieuwe posts gezocht kan worden....
pff, wat is er nou belangrijker zegOp zondag 03 juni 2001 23:58 schreef Onno het volgende:
[..]
Omdat alleen Arjen dat ding weer aan de praat kan krijgen en hij naar Pinkpop is.
er zitten hier duizenden mensen smachtend te w8en tot de search weer online komt en je weer kunt schreeuwen:
UTFS!!!!!
It seemed like a good idea at the time
kan je nu ook hoor: UTFSOp maandag 04 juni 2001 00:08 schreef Strumxector het volgende:
[..]
pff, wat is er nou belangrijker zeg
er zitten hier duizenden mensen smachtend te w8en tot de search weer online komt en je weer kunt schreeuwen:
UTFS!!!!!
Nee, want dat doen we nu netter:Op maandag 04 juni 2001 00:08 schreef Strumxector het volgende:
[..]
pff, wat is er nou belangrijker zeg
UTFS!!!!!

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Da's waar, maar het is beter dan niksOp maandag 04 juni 2001 00:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Die werkt ook niet. Probeer maar eens een ontbrekende thread te vinden.
weet je, ik heb eigenlijk een beetje hekel aan mensen die continu UTFS lopen te schreeuwen. (in mijn hooft noem ik die gasten altijd UTFS lamers. maar dit is de eerste keer dat ik het hardop zeg) kijk als het echt een erg geval is dan kan ik het wel begrijpen. maar doe het dan een beetje beschaafder of reageer helemaal niet en vraag om een slotje zonder eerst slotje te gaan lopne janken. (dus gewoon een verzoekje in MSU). UTFS lamers en slotje zeurders verzieken het forum op den duur door zo onvriendelijk/ontolerant over te komen wat imo zeer slecht voor de sfeer is. als je het subtieler aanpakt (dus vriendelijk vragen of gewoon in het meldpunt een slot req. plaatsen en niks zeggen) dan blijft het leuk.
(dit had ik al heeel lang op mijn lever)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
In deze topic was hier ook een discussie over:Op maandag 04 juni 2001 01:14 schreef ocf81 het volgende:
ik zou het fijn vinden als de earch idd weer snel in gebruik wordt genomen.
weet je, ik heb eigenlijk een beetje hekel aan mensen die continu UTFS lopen te schreeuwen. (in mijn hooft noem ik die gasten altijd UTFS lamers. maar dit is de eerste keer dat ik het hardop zeg) kijk als het echt een erg geval is dan kan ik het wel begrijpen. maar doe het dan een beetje beschaafder of reageer helemaal niet en vraag om een slotje zonder eerst slotje te gaan lopne janken. (dus gewoon een verzoekje in MSU). UTFS lamers en slotje zeurders verzieken het forum op den duur door zo onvriendelijk/ontolerant over te komen wat imo zeer slecht voor de sfeer is. als je het subtieler aanpakt (dus vriendelijk vragen of gewoon in het meldpunt een slot req. plaatsen en niks zeggen) dan blijft het leuk.
[topic=154453]
(Met name onderaan de topic)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Helemaal mee eens, loop me ook te ergeren aan dat soort lui...Op maandag 04 juni 2001 01:14 schreef ocf81 het volgende:
mhaaah, je hebt uitzonderingen. Vragen uit de catogorie:Op maandag 04 juni 2001 11:38 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, loop me ook te ergeren aan dat soort lui...
"Waarom is GoT ineens met zulke grote letters gemaakt?"
en
"help m'n Tv-out geeft een zwart/wit beeld"
Verdienen wat mij betreft niets meer dan een verwijzing naar de search (om het maar even politiek correct uit te drukken
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ROFLMAO!Op maandag 04 juni 2001 00:12 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nee, want dat doen we nu netter:
[afbeelding]
Die zou ook standaard bij GoT moeten worden opgenomen!
Copyright Exirion?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
(Fuck The Useless Search ipv Use The Fucking Search)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
[topic=152286]Op maandag 04 juni 2001 15:48 schreef OkkE het volgende:
[..]
ROFLMAO!
Die zou ook standaard bij GoT moeten worden opgenomen!
Copyright Exirion?
met onno's kan je tenminste nog IETS searchenOp maandag 04 juni 2001 00:14 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Die werkt ook niet. Probeer maar eens een ontbrekende thread te vinden.
Een tijdje terug had ik hier een intressant topic over.. 'k zou zeggen zoek een keer, misschien was't van voor 2 april. (zal wel niet maja)Op maandag 04 juni 2001 01:14 schreef ocf81 het volgende: