I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het is een vervolg op de film uit 2009, met zo'n beetje dezelfde verhaallijn. Helaas is de cast wel anders, maar dat maakt het niet minder leuk.
Ik weet niet in welke landen de pilot bekeken mag worden officieel, maar hier de link naar de Amazon "open" uitzending:
https://www.lovefilm.com/...5252F217036%2526m%253DGET
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Voor als je de film kent, snap je dat er iets van een relatie tussen Wichita en Columbus is ontstaan in de tussentijd.
In aflevering 1 breekt ze met hem. Waarop hij vraagt:
Why? Is there somebody else?

[Voor 74% gewijzigd door Firesphere op 21-04-2013 00:00]
Volgens Sickbeard is er pas 1 aflevering aangekondigd (deze Pilot), is er al wat meer bekend of jullie weten?
Dat was idd wel geinig jaFiresphere schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:54:
Voor als je de film kent, snap je dat er iets van een relatie tussen Wichita en Columbus is ontstaan in de tussentijd.
In aflevering 1 breekt ze met hem. Waarop hij vraagt:
Why? Is there somebody else?
![]()

[Voor 40% gewijzigd door Donstil op 21-04-2013 02:39]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor zover mij bekend, komen er in ieder geval 5 afleveringen als "seizoen 1", maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.Donstil schreef op zondag 21 april 2013 @ 02:35:
Net ook de Pilot even gekeken. De Film vond ik geweldig maar van dit weet ik het nog niet zo, zaten wel wat dingen in die me deden glimlachen maar in de Cast geloof ik nog niet zo.
Volgens Sickbeard is er pas 1 aflevering aangekondigd (deze Pilot), is er al wat meer bekend of jullie weten?
[...]
Dat was idd wel geinig ja
Anoniem: 52815
Wel benieuwd hoe lang zoiets leuk blijft

Waar de film goede humor had, betere acteurs en geweldige effecten is deze serie gewoon te zwak om voor mij leuk te zijn.
Bovendien hadden ze gewoon andere karakters moeten zijn en niet "dezelfde" als uit de film ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ook Columbus en Wichita halen het absoluut niet bij de originelen en ik kon me daar gedurende de hele aflevering niet overheen zetten. Dus nee, dit gaat hem niet worden voor mij.
Talahassee is inderdaad een enorme fout in casting. Columbus en Wichita vond ik nog wel meevallen, Little Rock daarentegen is wel aardig neergezet.AcidBurn schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:55:
Heb de eerste aflevering gekeken, vond het ronduit irritant. Deze Talahassee komt niet eens in de buurt van de coole macho die Woody Harrelson zo briljant neerzette.
Ook Columbus en Wichita halen het absoluut niet bij de originelen en ik kon me daar gedurende de hele aflevering niet overheen zetten. Dus nee, dit gaat hem niet worden voor mij.
Ik denk dat ik't voorlopig wel blijf kijken, als het een beetje goed uitgewerkt wordt.
"When you grow up your heart dies"
Maar er gaat niets boven de film. Die heel hoog staat in mijn all-time favorite.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als ze nou andere personages hadden gepakt waren ze al een heel eind op weg. Nu vergelijk je het toch automatisch met de film.sjaool schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:18:
Het is voor deze serie heel simpel... je moet hem los van de film zien. Als je hem dan een kans geeft is hij best grappig. Het stoort mij in ieder geval totaal niet dat de hoofdpersonen niet lijken op de personages zoals die in de film zijn neergezet. En als ik zo naar alles kijk heeft het budget daar ook een behoorlijk aandeel in.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik geef aflevering 2 nog een kans maar als die ook zo tenenkrommend slecht is haak ik af.
Slechte acteurs en ook die zombie opa en oma leken nergens op als je The Walking Dead gewend bent.
[Voor 21% gewijzigd door Bierkameel op 23-04-2013 10:03]
Dat shotgunshot tegen die zombie die die taartmevrouw afmaakte, dat was geeneens een headshot

This is the Way.