Toon posts:

[Serie] Zombieland

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03 23:23

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Zombieland
Four survivors of the Zombie Apocalips are searching for a home. And try adding new members to their post-apocalyptic "family" isn't as easy as it sounds. But at least sometimes you get pie.

Links
IMDbIMDB: Zombieland (TV Series 2013 )

Trailer
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v_7Zc7PuAVU]

Graag spoilers plaatsen wanneer je iets te weten bent gekomen over de een aflevering die nog niet, waar dan ook ter wereld, is uitgezonden.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Ik heb net de pilot gezien en ik heb me slap gelachen.

Het is een vervolg op de film uit 2009, met zo'n beetje dezelfde verhaallijn. Helaas is de cast wel anders, maar dat maakt het niet minder leuk.

Ik weet niet in welke landen de pilot bekeken mag worden officieel, maar hier de link naar de Amazon "open" uitzending:
https://www.lovefilm.com/...5252F217036%2526m%253DGET

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-03 13:18

MaDLiVe

.-Observer-.

Ziet er aardig uit, echter is de link niet te bekijken in NL (zonder proxy) en op de interwebs helaas ook niets gevonden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Ik heb al wel bronnen gevonden hoor. ;)

Voor als je de film kent, snap je dat er iets van een relatie tussen Wichita en Columbus is ontstaan in de tussentijd.

In aflevering 1 breekt ze met hem. Waarop hij vraagt:
Why? Is there somebody else?
_O- _O-

[Voor 74% gewijzigd door Firesphere op 21-04-2013 00:00]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net ook de Pilot even gekeken. De Film vond ik geweldig maar van dit weet ik het nog niet zo, zaten wel wat dingen in die me deden glimlachen maar in de Cast geloof ik nog niet zo.

Volgens Sickbeard is er pas 1 aflevering aangekondigd (deze Pilot), is er al wat meer bekend of jullie weten?
Firesphere schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:54:

Voor als je de film kent, snap je dat er iets van een relatie tussen Wichita en Columbus is ontstaan in de tussentijd.

In aflevering 1 breekt ze met hem. Waarop hij vraagt:

Why? Is there somebody else?
_O- _O-
Dat was idd wel geinig ja :)

[Voor 40% gewijzigd door Donstil op 21-04-2013 02:39]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
Donstil schreef op zondag 21 april 2013 @ 02:35:
Net ook de Pilot even gekeken. De Film vond ik geweldig maar van dit weet ik het nog niet zo, zaten wel wat dingen in die me deden glimlachen maar in de Cast geloof ik nog niet zo.

Volgens Sickbeard is er pas 1 aflevering aangekondigd (deze Pilot), is er al wat meer bekend of jullie weten?

[...]

Dat was idd wel geinig ja :)
Voor zover mij bekend, komen er in ieder geval 5 afleveringen als "seizoen 1", maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Anoniem: 52815

Haha, waar heb ik naar gekeken? Ketchupbloed, lelijkste sfx in de 21e eeuw ooit, hyperflauw. I like it!
Wel benieuwd hoe lang zoiets leuk blijft :P

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-03 12:04

Dreanor

Joene

Meh, wat een zwak aftreksel van een geweldige film. Ze proberen te hard grappig te zijn en de effecten zijn te slecht om vermakelijk te zijn.

Waar de film goede humor had, betere acteurs en geweldige effecten is deze serie gewoon te zwak om voor mij leuk te zijn.

Bovendien hadden ze gewoon andere karakters moeten zijn en niet "dezelfde" als uit de film ... :S

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:08
Heb de eerste aflevering gekeken, vond het ronduit irritant. Deze Talahassee komt niet eens in de buurt van de coole macho die Woody Harrelson zo briljant neerzette.
Ook Columbus en Wichita halen het absoluut niet bij de originelen en ik kon me daar gedurende de hele aflevering niet overheen zetten. Dus nee, dit gaat hem niet worden voor mij.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Topicstarter
AcidBurn schreef op zondag 21 april 2013 @ 09:55:
Heb de eerste aflevering gekeken, vond het ronduit irritant. Deze Talahassee komt niet eens in de buurt van de coole macho die Woody Harrelson zo briljant neerzette.
Ook Columbus en Wichita halen het absoluut niet bij de originelen en ik kon me daar gedurende de hele aflevering niet overheen zetten. Dus nee, dit gaat hem niet worden voor mij.
Talahassee is inderdaad een enorme fout in casting. Columbus en Wichita vond ik nog wel meevallen, Little Rock daarentegen is wel aardig neergezet.

Ik denk dat ik't voorlopig wel blijf kijken, als het een beetje goed uitgewerkt wordt.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17

sjaool

Every life should have 9 cats

Het is voor deze serie heel simpel... je moet hem los van de film zien. Als je hem dan een kans geeft is hij best grappig. Het stoort mij in ieder geval totaal niet dat de hoofdpersonen niet lijken op de personages zoals die in de film zijn neergezet. En als ik zo naar alles kijk heeft het budget daar ook een behoorlijk aandeel in.

"When you grow up your heart dies"

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:33

Phydomir

Dennis

Vond de gehele pilot in ieder geval een stuk beter dan de trailer.
Maar er gaat niets boven de film. Die heel hoog staat in mijn all-time favorite.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:18:
Het is voor deze serie heel simpel... je moet hem los van de film zien. Als je hem dan een kans geeft is hij best grappig. Het stoort mij in ieder geval totaal niet dat de hoofdpersonen niet lijken op de personages zoals die in de film zijn neergezet. En als ik zo naar alles kijk heeft het budget daar ook een behoorlijk aandeel in.
Als ze nou andere personages hadden gepakt waren ze al een heel eind op weg. Nu vergelijk je het toch automatisch met de film.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Als grote Zombieland fan heb ik deze gisteren gekeken en ik heb zelden zoiets slechts gezien :(
Ik geef aflevering 2 nog een kans maar als die ook zo tenenkrommend slecht is haak ik af.

Slechte acteurs en ook die zombie opa en oma leken nergens op als je The Walking Dead gewend bent.

[Voor 21% gewijzigd door Bierkameel op 23-04-2013 10:03]

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Wat een zooi zeg.... Ik had hoop voor een geweldige serie na de Zombieland-film, maar dit vond ik echt helemaal niks. De cast is compleet ongeloofwaardig

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-03 16:09
Ik vond de intro wel grappig maar de rest was erg slecht...

Dat shotgunshot tegen die zombie die die taartmevrouw afmaakte, dat was geeneens een headshot :D Ze had wel recoil dat hebben andere zombieseries wel eens slechter gedaan :P

This is the Way.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee