Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toegang geweigerd tot bekende websites

Pagina: 1
Acties:

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Als ik naar www.google.nl ga of YouTube: YouTube krijg ik de melding "Your access to this website has been restricted".

Ik heb AVG, malwarebytes, hitman pro en microsoft fixit laten lopen. Ze krijgen het allemaal niet opgelost.
Spy hunter heeft 96 bedreigingen gevonden maar ik moet 30 euro betalen om ze te verwijderen.

Wie heeft advies?

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/335073c3030161f314f332ddcd3179d6.png?1366459203

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:30

• tweegroenethee
Ik had alles al van de 2e link geprobeerd.
De bestanden in regedit die zij hebben staan daar zie ik niet. Wat doe ik fout?

Verwijderd

Hoe moeten wij dat nou weten?

wel in veilig modus opgestart?

• tweegroenethee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:35:
Hoe moeten wij dat nou weten?

wel in veilig modus opgestart?
Ja, met netwerkmodus.

Ik heb het probleem tijdelijk kunnen oplossen door een Shockwave flash plugin binnen Chrome te stoppen. Ik kan nu weer op google en youtube maar ik heb zo'n vermoeden dat de melding weer terug gaat komen. Het probleem blijft namelijk bij andere browsers.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Met hijackthis kun je alles (behavle rootkits) wel vinden, maar het vergt wat meer kennis omdat het schadelijke en onschadelijke software vindt. Wellicht een log van hijackthis hier tonen?

En tenslotte komt er een moment dat herinstallatie van de fabrieksimage minder tijd kost dan een virus uit het systeem te peuteren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik zou een backup maken en een herinstallatie doen. Werkt meestal het beste, aangezien je virussen e.d. niet altijd helemaal weg krijgt.

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 17:41

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Spyhunter is panicware (software om mensen schrik aan te jagen en zij bieden enkel en alleen oplossing voor problemen die er niet zijn tegen een prijs).

Scan je PC met een goede anti-virus (AVG is daar niet bij) zoals Gratise Avira of trail Eset NOD32.
Scan je PC met Malwarebytes Antimalware, Spybot Search And Destroy versie 1.x (versie 2.x is bloated).
Scan je PC met SuperAntiSpyware en Hitman Pro 3.x.
Met laatste verise van Hitman Pro 3.x kan je een bootable USB stick maken en daarmee je PC opstarten en PC scannen.
Eventueel Rkill laten lopen (om services en opgestarte malware te sluiten) en dan Combofix laten lopen.

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het spreeekt voor zich, maar ik zeg het toch maar even: niet betalen voor zoiets. Inderdaad zeker geen echte virusscanner.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Kijk je hosts bestand eens na anders, misschien is dat de boosdoener.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08
Je hebt toch niet de instructies uitgevoerd van het bedrijf "Windows" die mij ook elke week bellen "Hello, this is Windows speaking. Your computer is not running properly" (en dan met indiaas accent)

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

@ jongetje
Zodra je ze vertelt dat je Mac of Linux draait hangen ze snel op :p

Verwijderd

Ik zou inderdaad je hosts-bestand eens controleren.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:24

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:24:
@ jongetje
Zodra je ze vertelt dat je Mac of Linux draait hangen ze snel op :p
Je moet het zo ook niet te makkelijk maken " But i can't find the start button " strange it only gives me 4 windows when i press in the bottom left corner.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 08:38
- Host bestand controleren
- Local Proxy (IE opties, connecties, lan settings)
- een exe bestand in %appdata% in een vreemde map naam.
- via cmd prompt, tasklist en mbv taskkill /F /IM %processnaam% killen.
- Hijackthis, goed de log controleren, je zou een dump hier kunnen plaatsen
- ComboFix gebruiken, Letop, deze is erg radicaal en wil soms meer verwijderen dan je lief is.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Loop de stappen na zoals hierboven vermeld is.
Kijk ook in je msconfig (start, uitvoeren, msconfig) of er geen rare entries instaan.
Ik kan je ook aanraden om een online scan te doen met b.v. Eset Online Scanner.

• NoNoAD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-12-2023
Bij firefox en crome worden "extensies" of "adons" geladen deze worden niet verwijdert (of maar even) om daarna dood leuk weer op te starten.

Crome: Rechts boven zie je een knop met drie streepjes boven elkaar staan "google Crome aanpassen en beheren" als je er met je muis over gaat, click er op.
Ga naar "instellingen" daar zie je links boven "geschiedenis , Extensies en Instellingen" staan.
Klik op "Extensies" en verwijder alles wat je niet kent of vraag hier in forum. ( google/bing is your friend).
Sluit Crome ....of....ga weer naar links boven naar "instellingen" en scroll naar beneden naar "Geavanceerde instellingen" en klik hier op scroll naar "HTTPS/SSL" en vink dit Aan en nu naar "Apps op de achtergrond" en vink deze Uit, Sluit af en draai de anti spyware opnieuw.

Firefox:
Ga naar links boven en klik op "Firefox" > "Add-ons" of Ctrl+shift+A nu opent er een nieuwe tab met "Add-onbeheerder" klik hier op.
Links zie je 4 keuzes: Add-ons verkrijgen, Extensies, Vormgeving en Plug-ins ga naar " Extensies" en verwijder hier alles dat je niet kent ( google/bing is your friend ) sluit af en scan opnieuw naar spyware / adware.
( misschien dat iemand hier nog wat op aan kan vullen voor beter veiligheid? )

succes.

skullcrusher

Pagina: 1