Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 508391

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of dit hier thuis hoort, maar ik kon geen beter topic vinden dan dit, daarom post ik het hier neer.

Mijn muis, gekocht bij de Dixons voor 12 euro, is kapot gegaan. (hij doet 't alleen nog op mijn broekspijp, maar op een muismat of vlakke ondergrond doet hij het niet meer). Daarom wil ik een nieuwe kopen voor rond de 35 euro. Ik game vaak, COD en LoL speel ik erg graag, dus daar moet hij wel aan voldoen. Ik koop ook een nieuwe muismat, namelijk deze.

http://www.bol.com/nl/p/r...tion-pc/1004004011556880/

Graag tips of suggestie's. Ik reageer zo snel mogelijk op vragen, of als jullie iets willen weten.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Marnix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hey,

Ik zou zeggen ga hier eens rondkijken -> Gamingmuizen [Deel 2]

Verder is rond die prijsklasse dit een erg goede muis: pricewatch: Logitech G400 Gaming Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:21

Perkouw

Moderator General Chat
Zoals hierboven gezegd een G400 is een erg goede muis. Maar wat heb je zelf al gezocht en gevonden ? Iedereen prefereert weer een andere muis en dan niet alleen door verschillen qua specificaties maar ook qua formaat. Heb je bijvoorbeeld grote of juist kleine handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 23:57
Heb de G400 hier naast me liggen. Erg fijne muis, dat zeker, maar weet wel dat hij erg groot is. Als je hele standaard-handen hebt zoals ik moet je er van houden om een forse muis vast te hebben. Ik zou hem zeker eens uitproberen in een winkel voor je besluit hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb redelijk grote handen, dus een grote muis is wel fijn, maar niet te groot, want straks zijn mijn handen weer te klein. De logitech G400 ziet er inderdaad erg goed uit, alleen de vorm lijkt mij niet erg fijn. Ik vind zo'n boggel er in voor je duim wel fijn, maar de rechter kant lijkt me niet heel erg fijn.

Verder wil ik trouwens wel een muis met een draadje, want dat geeft mij altijd een fijner gevoel omdat ik dat gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Trouwens, ik vond dit nog, is dit ook een behoorlijk goede muis. Is alleen wel een euro duurder, en 't bedrijf ken ik persoonlijk niet, dus is die wel te vertrouwen?

CM Storm Inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:43

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik ken de Storm editie niet, maar het is van CoolerMaster dat is een van de grootste namen betreft (particuliere) pc onderdelen.

Wat ik zo op de website kan vinden van CM is dat de muis in theorie beter is dan die van Logitech, maar het verschil is minimaal. Ik denk dat het belangrijker is dat je naar een Media Markt of iets dergelijks gaat en gewoon de verschillende muizen in je hand probeert, dat verschil is belangrijker dan die paar dpi hoger of lager.

Voor zover ik kan zien heeft die Storm bijvoorbeeld veel minder ondersteuning voor je duim dan de G400 (maar goed er zijn natuurlijk nog veel meer muizen).

--
Kleine .net tips:
1) Als je bijvoorbeeld ons wilt wijzen op die muis dan kun je de link uit de pricewatch kopieren, dan krijg je dit: pricewatch: CM Storm Inferno .Dan hoeven wij niet te zoeken.
2) Wanneer je iets nieuws te melden hebt, maar je hebt al als laatste gereageerd wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht door op de wijzig knop te klikken in dat laatste bericht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1