Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-02 10:57
Ik ben van plan om me een nokia 720 aan te schaffen. Er is echter 1 zaak die voor mij niet duidelijk is. Ik lees overal (doem)berichten over de integratie van Google Calender (agenda) en het Windows Phone OS.

Mijn eerste gedacht was: "Once again, the gods have seen fit to spread cheeks and ram cock in ass (Batiatus)".

Is er iemand die me wat meer duidelijkheid hierover kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 10:47
Ik exporteer de calander file (een dynamische link) en die importeer ik vervolgens in Hotmail Calander, dat werkt prima. Wordt altijd gewoon automatisch geupdate, bij ons op school gebruiken ze namelijk Google Calander als rooster dienst.

Geen doem berichten hier dus, koste me 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31
Ik gebruik zelf Google Apps en sync zonder problemen 3 agenda's op mijn Lumia 800. Op de HTC 8S van mijn vrouw werkt het ook zonder problemen.

[ Voor 5% gewijzigd door InZane op 20-04-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
InZane schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 14:39:
Ik gebruik zelf Google Apps en sync zonder problemen 3 agenda's op mijn Lumia 800. Op de HTC 8S van mijn vrouw werkt het ook zonder problemen.
Maar dan had je dit waarschijnlijk voor 1 maart 2013 al ingesteld? Nieuwe accounts krijgen geen ActiveSync meer. Hierdoor gaat bv de Calendar Sync niet meer werken, en heb je bij Gmail ook geen pushmail meer. (alleen nog scheduled IMAP4/POP3).

Dan kan ik je idd adviseren om de calendar te exporteren en binnen je LiveID te importeren. Je hebt toch een LiveID nodig om apps te kunnen kopen in de Marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-02 10:57
hebben jullie het dan over 2-way synchronisatie?
Kan ik ook bestaande afspraken aanpassen of nieuwe toevoegen (die dan syncen met gmail)?

[ Voor 0% gewijzigd door maarten_geuns op 22-04-2013 10:27 . Reden: taalfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31
maarten_geuns schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:26:
hebben jullie het dan over 2-way synchronisatie?
Kan ik ook bestaande afspraken aanpassen of nieuwe toevoegen (die dan syncen met gmail)?
2 weg sync ja.
En die had ik inderdaad lang voor maart 2013 al. Gebruik al een paar jaar Google Apps in combinatie met een eigen domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoJan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 16:14
Google heeft de ondersteuning verlengd tot juni 2013. Tot die tijd dus geen problemen.
Daarna hopen we dat Microsoft de CardDev / CalDev koppeling gereed heeft, dan gaat het zonder problemen door. Maar dus nu nog geen probleem.
Pagina: 1