Hallo tweakers,
Ik maak een pc voor een vriend van me, hij heeft een budget van ~ €500.
Hij gebruikt de pc voor een paar schietspellen en misschien nog wat edit werk, maar vooral schietspellen of level spellen (campagnes) en internetten.
Ik vraag me af of de componenten die ik heb uitgekozen wel goed genoeg zijn voor hun prijs met een budget van ~500
Het spijt me dat ik niet van die mooie links heb, kweet niet hoe je die echt kan plaatsen geprob. maar....
CPU: [ AMD FX-4130 ]
Mobo: [ Asrock 970 Extreme 3 ]
Geheugen: [ Corsair Veng. 1600-8GB ]
Hardeschijf: [ Seagate Barracude 1TB ]
Videokaart: [ MSI 7790 1GB ]
Voeding: [ Antec VP 450W ]
DVD: [ Samsung DVR SH-224BB ]
Behuizing: ???
Bij de Dixons zal dit ongeveer (prijs veranderd om de dag) € 462, hier komt nog een behuizing bij. ( ik koos de Dixons omdat ze een winkel in mijn stad hebben, maar denk dat ik het via Afuture ofzo ga halen omdat dat veel goedkoper uitkomt).
Ik maak een pc voor een vriend van me, hij heeft een budget van ~ €500.
Hij gebruikt de pc voor een paar schietspellen en misschien nog wat edit werk, maar vooral schietspellen of level spellen (campagnes) en internetten.
Ik vraag me af of de componenten die ik heb uitgekozen wel goed genoeg zijn voor hun prijs met een budget van ~500
Het spijt me dat ik niet van die mooie links heb, kweet niet hoe je die echt kan plaatsen geprob. maar....
CPU: [ AMD FX-4130 ]
Mobo: [ Asrock 970 Extreme 3 ]
Geheugen: [ Corsair Veng. 1600-8GB ]
Hardeschijf: [ Seagate Barracude 1TB ]
Videokaart: [ MSI 7790 1GB ]
Voeding: [ Antec VP 450W ]
DVD: [ Samsung DVR SH-224BB ]
Behuizing: ???
Bij de Dixons zal dit ongeveer (prijs veranderd om de dag) € 462, hier komt nog een behuizing bij. ( ik koos de Dixons omdat ze een winkel in mijn stad hebben, maar denk dat ik het via Afuture ofzo ga halen omdat dat veel goedkoper uitkomt).