Ik ben aan het twijfelen als ik een samsung galaxy s3 of de mini ga kopen? Een vriend van mij zegt dat je beter de gewone s3 zou kopen maar die is ietsje te groot voor mij. De mini is groot genoeg voor mij maar het scherm vint ik iets slechter. En ik sta nu in twijfel.
Ga dan voor de SII Plus, krijg je meer waar voor je geld en het is niet te groot en niet te klein.
Het is niet dat de SIII mini de kleine versie van de SIII is, het is een kleiner toestel met hetzelfde design. Ik denk dat je beter naar iets anders kunt kijken. Er zijn zat goeie mobieltjes in die prijs range: HTC ONE S, xperia s en de s2 plus
druk en typefouten voorbehouden
Voor dit soort vragen hebben we het Mobile Aankoopadvies forum...
Move -----> MAA
Move -----> MAA
Cogitationis poenam nemo patitur
De htc one s vin ik wel goed maar ik vin het jammer dat het scherm niet zo goed is. De xperia s vin ik wel een goeie maar de batterij gaat niet zo lang mee. En de home en menu knoppen werken niet zo goed. Maar anders ziet het er goed uit de xperia.
lutkeveld schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 21:38:
Het is niet dat de SIII mini de kleine versie van de SIII is, het is een kleiner toestel met hetzelfde design. Ik denk dat je beter naar iets anders kunt kijken. Er zijn zat goeie mobieltjes in die prijs range: HTC ONE S, xperia s en de s2 plus
[ Voor 16% gewijzigd door yhsper op 19-04-2013 22:15 ]
Zelf vind ik het scherm van de HTC One S beter dan die van de S3, met name qua kleurcalibratie en helderheid. De resolutie is wel lager en hij is daardoor ondanks het kleinere scherm is wel wat minder scherp. Daarnaast is hij lekker compact (maar dat vind ik misschien ook omdat mijn main toestel nu een Xperia Z is). Als je het scherm van de One S niet goed genoeg vindt dan moet je zeker geen S3 mini nemen.
Overigens vind ik zo'n beetje alle genoemde alternatieven beter dan de S3 mini.
Overigens vind ik zo'n beetje alle genoemde alternatieven beter dan de S3 mini.
M'n broer heeft de Xperia S op de laatste software en geen issues met een batterij die niet lang genoeg meegaat. Hij kan er met gemak de hele dag mee doen. Ik weet niet wat jij er mee doet dat je denkt niet genoeg batterij te hebben?
Ik heb nu de htc one x gevonden het is bijna de zelfde grote als de galaxy s3. Maar ik heb hem nog niet in me handen ge had. Ik weet niet al die te groot gaat zijn want met de galaxy s3 kan ik niet tot in de hoeken (en 0,5 cm plaats).
De HTC One X is net zo groot als de S3.
[ Voor 42% gewijzigd door Chris Smoove op 20-04-2013 11:57 ]
Ik kan dan mss nog voor de HTC one s gaan. Maar ik vin hem wel wat te duur en het heeft geen HD scherm. Je kan waarschijnlijk geen kleinere smartphone kopen met een HD scherm
Heb je de S3 al een keer in je hand gehad? Ik heb ook relatief kleine handen, maar het is te doen en ik wil zelfs groter
Ja ik heb hem al in me handen gehad maar ja ietsje te groot voor aan alle hoeken te raken. Maar ik zou hem dan met 2 handen moeten vast houden om over heel het scherm te kunnen raken. Nja als ik type met mij gsm dat ik nu heb doe ik het ook met 2 handen, en die gsm is maar 10 cm lang en 4,5 cm breet.
Chris Smoove schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:28:
Heb je de S3 al een keer in je hand gehad? Ik heb ook relatief kleine handen, maar het is te doen en ik wil zelfs groter
Dat maakt toch niet zoveel uit, of wil je op je fiets of in de auto whatsappen etc.?
Nee op de fiets zit ik niet met me gsm bezig. Ik heb net gezien dat de HTC one x 200€ goedkoper is dan de samsung galaxy s3. Dus als ik uit die 2 zou kiezen zou ik wel voor de HTC one x gaan.
Waar heb je het over? ;p
De HTC One X is 20€ duurder dan de S3.
De HTC One X is 20€ duurder dan de S3.
Ja maar ik woon in België hier zijn de smartphone's duurder.
Op bol.com is er ook maar en verschil van 20€. Heb ik net gezien en de s3 is goedkoper maar de one x is duurder.
[ Voor 20% gewijzigd door yhsper op 20-04-2013 13:30 ]
Pagina: 1