Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hoe voeding in Antec Three Hundred Two

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:01
Beste tweakers,

Ik ben een nieuw systeem aan het bouwen en twijfel mbt het volgende de plek van de voeding is onderin de kast. Aan de onderkant zitten ventilatieroosters met stoffilters

Ik neem dat de voeding zo geplaatst moet worden dat de opening naar beneden zit en niet in de kast klopt dat?

Voor mijn gevoel is het vrij ongebruikelijk dus vandaar mijn vraag. Ik heb het antwoord hier en in reviews niet kunnen vinden en afbeeldingen zijn soms tegenstrijdig. Bij mij zit hij in de kast zoals op afbeelding 11 en 12
reviews: Antecs Three Hundred Two: simpel maar doeltreffend

De voeding is een XFX pro 550W

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:20

Perkouw

Moderator General Chat
''Op zijn kop'' dus inderdaad zodat de fan lucht van buiten haalt. Zie ook deze foto uit jou link -> http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1334667142.jpeg

Wanneer ik overigens zoek op ''Antec Three Hundred Two how to place power supply'' in google vind ik dit als eerste resultaat -> http://www.legitreviews.c...three_hundred_two_028.jpg

Lijkt me toch vrij duidelijk en gemakkelijk te vinden is het niet ?

[ Voor 48% gewijzigd door Perkouw op 19-04-2013 17:05 ]

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:01
Bedankt ik heb zoals aangegeven wel zelf gezocht maar zag ik andere plaatjes en twijfelde dus vandaar die "stomme vraag"

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Het kan trouwens gewoon beide.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Als je geen ultra-high-end systeem hebt (lees veel hitteproductie) zou ik de voeding met de kop naar boven doen.
In theorie heb je met de kop naar beneden koelere lucht. De lucht onder je kast is echter vele malen stoffiger dan de lucht in je kast (en stoffilters werken maar deels)