Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede webhoster gezocht voor opstartend bedrijf

Pagina: 1
Acties:
  • 960 views

• Papillon57
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09-2023
Voor een opstartend bedrijf ben ik op zoek naar webhosting, ik zoek een betrouwbare hoster met een fatsoenlijke helpdesk.
Zelf gebruik ik voor mijn website Awardspace maar wil nu liever een Nederlandse hoster.

De bedoeling is nu te starten met een (bijna) gratis versie en zodra dit nodig is upgraden naar een uitgebreider pakket. Wel wil ik een eigen domeinnaam (eigenlijk 2) aanvragen.
Het wordt een vrij statische website met vrnl informatie in de vorm van tekst en enkele plaatjes of filmpjes en de Facebook en Twitterfeeds erbij.

Inmiddels heb ik webhosters.nl uitgekamd en heb de volgende 3 hosters eruit gepikt
OnyxICT
Hosting2go
123Webhosting

Graag hoor ik of er iemand ervaring heeft met 1 van deze 3 of een andere/betere hoster weet.

[ Voor 9% gewijzigd door Papillon57 op 19-04-2013 16:26 ]

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-09 16:26
Ik heb zelf twee domeinen bij mijndomein.nl. Voor alleen een domein betaal je geloof ik een tientje per jaar. Als je er standaard hosting bij wilt hebben (incl. e-mail, sql-databases, één ftp-account, enz) is het 29 per jaar. Bij de uitgebreidste versie (99 per jaar) heb je meer opslagruimte, uitgebreidere phpmyadmin, cronjobs, ssl, enz.).
Overzichtje: Overzicht MijnDomein.nl.

Zelf ben ik dik tevreden met deze hosting en de helpdesk is ook goed, vlot en heeft verstand van zaken.

• Papillon57
Bedankt voor de tip, ik ga even kijken.

Verder nog iemand tips over de 3 genoemde hostings?

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 13:29

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Heb al 3 jaar mijn domein lopen via hosting2go, meer omdat de servers hiervan in de buurt staan. Maar nooit problemen gehad

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik heb nu een virtual server draaien bij Strato.nl. 24/7 helpdesk en goed te upgraden. €6,90 p/m, 1 gratis domein, 50GB webspace onbeperkte traffic (indien je voor Windows hosting kiest, linux hosting is 100GB traffic).

Dit betreft overigens een Duitse hoster, met een NL vestiging. Alle correspondentie (inclusief servicecalls) is in het Nederlands. Je virtual server draait volgens mij wel gewoon in DE.

[ Voor 9% gewijzigd door sopsop op 22-04-2013 08:52 ]

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 08:31
sopsop schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:50:

Dit betreft overigens een Duitse hoster, met een NL vestiging. Alle correspondentie (inclusief servicecalls) is in het Nederlands. Je virtual server draait volgens mij wel gewoon in DE.
Ben ik het niet mee eens, ik heb vaak zat een buitenlander aan de telefoon gehad waarmee je engels moet praten.

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 11:15

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Neefdave schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:53:
[...]

Ben ik het niet mee eens, ik heb vaak zat een buitenlander aan de telefoon gehad waarmee je engels moet praten.
Ik heb eigenlijk alleen e-mail contact gehad, dat was allemaal in NL. Neemt niet weg dat ik het een prima hoster vind. Ik zag net wel wat negatieve recenties voorbij komen van mensen met 200+ domeinen.

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

TransIP heeft ook heel goede support. En ze zijn niet duur.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• Papillon57
Zien er ook goed uit, ik ga alles nog eens op een rijtje zetten en wie weet komen er nog meer goede tips.
Allemaal vast bedankt.

• Hades-333-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 10:07

Hades-333-

Het komt zoals het komt

Heb zelf veel met argeweb gedaan, zit nu met het bedrijf bij transip

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 15:48

eagle00789

Est. November 2005

Ik heb zelf ervaring met BHosted en DirectVPS.
Beide Webhosters heb ik nog nooit klachten over gehad.

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 14:23

MCP cloud

Op het web sinds 1998