[22-04 dagaanbieding]Health & Beauty Rush april 2013 - iBood

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

Het iBOOD RUSH topic

LET OP: Dit is net iets anders dan de bekende iBood HUNT. Lees hieronder waarom....

Maandag 22 april is het weer zo ver, de iBOOD RUSH barst weer los! Van 13:00 tot 14:00 en van 20:00 tot 21:00.

Zodra de Rush is begonnen, check http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl (.be voor België) voor de supersnelle iBood Rush Reloader met notificatie bij een nieuwe deal en historie van alle aanbiedingen!

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD RUSH is, even de volgende uitleg:
Beste...

Normaal gesproken hebben we natuurlijk slechts 1 onovertroffen aanbieding per dag en houden we regelmatig een Hunt, maar vanaf volgende week doen we iets nieuws bij iBOOD, namelijk de RUSH.

O ja? Wat is dat dan?
RUSH staat voor; Radical Ultra Short Hunt! In zeer korte tijd komen er spectaculaire aanbiedingen voorbij in een bepaald thema. Denk bijvoorbeeld aan een audio-RUSH of PC-RUSH. Maar het kan ook zijn dat er tijdens een RUSH alleen deals voorbij komen van een bepaald merk of speciaal voor een feestdag zoals Kerst of Valentijnsdag.

Hoe lang duurt zo'n RUSH dan?
Een RUSH duurt grofweg 1 uur tot anderhalf uur, en zolang de voorraad strekt. Je snapt wel: vanwege de korte duur, de beperkte voorraad en de belachelijk lage prijzen, geldt hier nog meer dan bij een dagdeal of de Hunt: OP=OP! En wanneer de RUSH voorbij is, schakelen we automatisch weer naar onze dagelijkse superaanbieding.

Hoe weet ik dan wanneer er een RUSH is?
Niet. Tenminste, als je ons nog niet volgt op Facebook of Twitter. Want hoewel we de Hunt altijd ruim van te voren aankondigen en deze meestal om 00:00 uur 's nachts van start gaat, kan een RUSH de dagdeal zomaar op elk moment van de dag onderbreken. Kort voordat een RUSH van start gaat, kondigen we dit exclusief aan via Facebook en Twitter. Maar omdat we de beroerdste niet zijn, en dit de eerste keer is, verklappen we dit keer alvast dat het in elk geval volgende week gaat gebeuren!

Zorg dus dat je ons volgt, dan ben je altijd als eerste op de hoogte.

Wij wensen je veel shop plezier,
Het iBOOD RUSH! Team

Waarom een iBOOD RUSH topic

Tijdens een iBOOD RUSH zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de RUSH beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD RUSH. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de RUSH

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het rushen wat gemakkelijker is:

Vaak gestelde vragen

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop tijdens die RUSH?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBood ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBood dagaanbieding.

:? Wanneer is de RUSH?
Vaak stuurt iBood een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBood RUSH komt er aan" en vaak kun je op de twitter van ibood (iBood) ook hints vinden over de rush. Als je deze leest dan is de rush waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen!

:? Ja maar... een RUSH?? Het was toch altijd een HUNT??
Jazeker, maar dit is weer nieuw. Een RUSH is een Mini-hunt. Hierin worden alleen producten van een bepaalde thema (muziek, audio, vakantie om maar wat op te noemen) voor spotprijzen weggegeven, en ook duurt dit korter dan een hunt. Het duurt ongeveer een uur tot anderhalf uur, beweert iBood.
Later dit jaar kunnen we weer een hunt verwachten :).

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de RUSH mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij ibood klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 min de tijd.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een RUSH wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de RUSH.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban van uwe Zeef :P.zeef zegt : Anticipatie en voorpret is geen slowchat dus leef je uit. :)
  • Dit topic kan na de RUSH gebruikt worden voor discussie over de RUSH en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe RUSH of hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe RUSH'es/hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan ([afbeelding] naast de titel van het topic)
  • Vraag en aanbod is niet toegestaan. Dat kan via de pricewatch sectie van de website.
Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! Afbeeldingslocatie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

[ Voor 0% gewijzigd door DivZero op 22-04-2013 12:36 . Reden: tijden toegevoegd ]

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Zou wel lachen zijn: Ibood-box voor mama-dag. Ja mam, weet niet wat erin zit! Ook benieuwd wat ze met 1,5 bedoelen. Hoeveel tijd is er per product als het niet verkocht wordt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
kx22 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 02:36:
Zou wel lachen zijn: Ibood-box voor mama-dag. Ja mam, weet niet wat erin zit! Ook benieuwd wat ze met 1,5 bedoelen. Hoeveel tijd is er per product als het niet verkocht wordt?!
En dan zit er opeens zo'n Philips vibrator in de doos... :+

Hoeveel tijd per product zou ik eerlijk gezegd niet weten. Vorige keer was het 10-15 minuten per product dacht ik. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze van 13:00-14:00 (vorige Rush duurde langer) wel 4 hele producten gaan aanbieden... 8)7

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Typisch gevalletje stormlooptopic :')
Oh well, altijd handig om in de gaten te houden though, toch leuk als er een vette aanbieding langs komt :D

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Health & Beauty...

Dat zuigt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Doe eens iets leuks voor je moeder :+
De Hunt is nu een kleine 2 maanden geleden. Zal over een maandje wel weer zover zijn verwacht ik *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320034

Blijkbaar - volgens de banner althans - vandaag van 13:00 tot 14:00 en van 20:00 tot 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Anoniem: 320034 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:11:
Blijkbaar - volgens de banner althans - vandaag van 13:00 tot 14:00 en van 20:00 tot 21:00.
Tijden toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
En het is begonnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 16:58
Kloppen de eindtijden nog?

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Nee, want we zijn nog steeds bezig haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-06 09:28
En het is een zeer matige rush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Ook wel te verwachten. We zitten op tweakers forum, niet op de Viva of Elle forum waarom volgens mij de vrouwen nu hysterisch aan het draaien zijn.
Pagina: 1