Op een Late2012 Imac met een 3TB fusion drive heb ik op OSX 10.8.3, de 64 bit versie van windows 7 kunnen instaleren. Daarna heb ik de bootcamp drivers geinstaleerd die er bij zaten (5.02) welke succesvol was geinstaleerd.
Echter is het niet mogelijk om bij mijn OSX partitie te komen, iets wat voorgeen wel mogelijk was op 2TB schijven. Voor de zekerheid heb ik de laatste drivers geinstaleerd(5.05) echter zorgen die er ook niet voor dat de HFS+ drivers goed werken (ze zijn wel aanwezig op het systeem)
Als ik naar disk manager ga binnen windows, ziet windows het laatste deel van de "core storage" ook als free space.
Zijn er mensen die bootcamp en HFS+ op een 3TB disk wel werkend hebben gekregen?
Zijn er 3rd parties die dit wel mogelijk maken, paragon of macdrive?
Of is dit technische gewoon niet mogelijk?
Echter is het niet mogelijk om bij mijn OSX partitie te komen, iets wat voorgeen wel mogelijk was op 2TB schijven. Voor de zekerheid heb ik de laatste drivers geinstaleerd(5.05) echter zorgen die er ook niet voor dat de HFS+ drivers goed werken (ze zijn wel aanwezig op het systeem)
Als ik naar disk manager ga binnen windows, ziet windows het laatste deel van de "core storage" ook als free space.
Zijn er mensen die bootcamp en HFS+ op een 3TB disk wel werkend hebben gekregen?
Zijn er 3rd parties die dit wel mogelijk maken, paragon of macdrive?
Of is dit technische gewoon niet mogelijk?
[ Voor 14% gewijzigd door Madcat op 19-04-2013 14:01 ]