Ik gebruik met veel plezier Custom CSS, maar vandaag kwam ik erachter dat ik out of karma was. Gevolg, als ik aan karma wil komen zal ik actief moeten meedoen ergens. Graag zou ik enkel reageren wanneer ik ook wat zinnigs te melden heb. Kennelijk heb ik het afgelopen half jaar weinig zinnigs te melden gehad. Natuurlijk kan ik op ieder bericht reageren, of het nou wat toevoegd aan de discussie of niet. Op die manier raak ik nooit door mijn karma heen. Ik lees echter net zo graag mee in discussies.
Maargoed ineens is m'n custom CSS verleden tijd en moet ik gaan reageren om het terug te krijgen. Gebruikers belonen voor hun bijdrage is positief, maar ik zal voortaan dus om de zoveel tijd een onnuttige reactie moeten gaan plaatsen om mijn karma op peil te houden
Maargoed ineens is m'n custom CSS verleden tijd en moet ik gaan reageren om het terug te krijgen. Gebruikers belonen voor hun bijdrage is positief, maar ik zal voortaan dus om de zoveel tijd een onnuttige reactie moeten gaan plaatsen om mijn karma op peil te houden