Pagina: 1
Acties:
  • 489 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
Ik gebruik met veel plezier Custom CSS, maar vandaag kwam ik erachter dat ik out of karma was. Gevolg, als ik aan karma wil komen zal ik actief moeten meedoen ergens. Graag zou ik enkel reageren wanneer ik ook wat zinnigs te melden heb. Kennelijk heb ik het afgelopen half jaar weinig zinnigs te melden gehad. Natuurlijk kan ik op ieder bericht reageren, of het nou wat toevoegd aan de discussie of niet. Op die manier raak ik nooit door mijn karma heen. Ik lees echter net zo graag mee in discussies.

Maargoed ineens is m'n custom CSS verleden tijd en moet ik gaan reageren om het terug te krijgen. Gebruikers belonen voor hun bijdrage is positief, maar ik zal voortaan dus om de zoveel tijd een onnuttige reactie moeten gaan plaatsen om mijn karma op peil te houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-07 22:02
Je kunt ook reacties op de frontpage gaan modereren voor karma, hiermee hoef je niet op onderwerpen te reageren als je dat niet wil.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ken je greasemonkey ? dat is misschien wel een leuke optie voor je.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Zethiel schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:28:
Je kunt ook reacties op de frontpage gaan modereren voor karma, hiermee hoef je niet op onderwerpen te reageren als je dat niet wil.
Ok, dan ga ik dat wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:36

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:25:
Ik gebruik met veel plezier Custom CSS, maar vandaag kwam ik erachter dat ik out of karma was. Gevolg, als ik aan karma wil komen zal ik actief moeten meedoen ergens. Graag zou ik enkel reageren wanneer ik ook wat zinnigs te melden heb. Kennelijk heb ik het afgelopen half jaar weinig zinnigs te melden gehad. Natuurlijk kan ik op ieder bericht reageren, of het nou wat toevoegd aan de discussie of niet. Op die manier raak ik nooit door mijn karma heen. Ik lees echter net zo graag mee in discussies.

Maargoed ineens is m'n custom CSS verleden tijd en moet ik gaan reageren om het terug te krijgen. Gebruikers belonen voor hun bijdrage is positief, maar ik zal voortaan dus om de zoveel tijd een onnuttige reactie moeten gaan plaatsen om mijn karma op peil te houden :?
8 verwijderde reacties levert je in ieder geval een grove karmapenalty op...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10

SkyStreaker

Move on up!

Je krijgt karma omdat je een positieve bijdrage (probeert) te leveren aan het forum. Kortom: een beloning. En als jij meer beloning verdiend, kan je dat uitgeven aan opties. Wat jij doet is de beloning afdwingen door gedrag die wij liever kwijt dan rijk zijn, snap je?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Dirk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:37:
[...]

8 verwijderde reacties levert je in ieder geval een grove karmapenalty op...
whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het zijn maar 500 punten die je daarvoor nodig hebt, dat is een handjevol ontopic posts in een half jaar tijd. Dat moet toch voor iedereen wel mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
Duidelijk niet he, ik post wat op het forum maar daar blijft het bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52
Ik snap ook niet goed waarom je per half jaar moet dokken voor custom CSS... waarom niet 1x betalen en klaar. Kost het Tweakers periodiek geld dat mijn CSS wordt gebruikt?

Ik wil geen Creasemonkey gebruiken, want dan moet ik op elke computer dat installeren. Liever wil ik dat Tweakers zelf komt met keuzes uit verschillende stijlen, of anders gewoon de Custom CSS gratis aanbiedt, of 1x in rekening brengt.

Ik zit nu weer tegen een veel te lichte achtergrond aan te kijken wat pijn doet aan mijn ogen. En die Licht-> Donker schuifbalk is gewoon van wit->beetje grijs.
En dan heb ik het nog niet over de rest van de default opmaak.. maar daar is al genoeg over gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

segil schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:44:
Ik snap ook niet goed waarom je per half jaar moet dokken voor custom CSS... waarom niet 1x betalen en klaar. Kost het Tweakers periodiek geld dat mijn CSS wordt gebruikt?
Wat dacht je van mensen aan willen moedigen om actief te zijn op deze site.
Dat is de hele reden dat het karmasysteem er is volgens mij.
Didyoumeetmax? schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:
Duidelijk niet he, ik post wat op het forum maar daar blijft het bij.
Nouja, als ik naar je karmagrafiek kijk... daar zitten ook dagen bij dat je toch wel wat karmapuntjes bij elkaar pakt (100+). Doe dat 4 tot 5 dagen per maand en je bent er ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:10

SkyStreaker

Move on up!

segil schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:44:
Ik noem karma wat je gewoon krijgt met een beetje reageren en dan kan besteden aan bijv. de custom CSS, nou niet echt: "dokken" - het is geen geld. :D

[ Voor 5% gewijzigd door SkyStreaker op 24-04-2013 07:43 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.