Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe modem, weer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jarenlang een modem gehad waarvan de NAT op de Xbox360 met geen mogelijkheid open te krijgen was. Heb alles geprobeerd, maar het was gewoon onmogelijk.

Nu is er sinds een paar weken een nieuwe modem, Ziggo 3-in-1, en wil ik dus graag weer eens online spelen. Ik start de Xbox op en zie dat bij deze modem NAT automatisch op open staat. Maar nu is er weer een ander probleem. Iedere keer als ik aan het spelen ben (misschien 10-20min) valt de verbinding uit. Dit geldt ook voor alle PC's aangesloten zijn hier thuis. Het opnieuw opstarten van de modem zorgt ervoor dat alles het weer doet. Vervolgens ga ik weer spelen en valt hij weer uit na 10-20min. Alles zit trouwens aangesloten via kabel.

Dit probleem kwam voordat ik weer op Xbox live online speelde ook wel eens voor, maar veel minder. Nu ik erover nadenk was de internetstekker wel aangesloten op de Xbox, en speelde ik af en toe eens een potje FIFA (wel offline wedstrijden, maar dus met de kabel erin). Het zou kunnen dat het uitvallen steeds samenviel met momenten dat ik de Xbox aan had staan, maar dat weet ik niet zeker.

Het gaat om het volgende type: Ambit EVW320B.

Weet iemand hier een oplossing voor? Of is dit weer waardeloze rommel...

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Naar mijn ervaring zijn de ingebouwde routerfuncites van die modems ruk.. Ik zou je aanraden om het modem in bridge-modus te zetten en zelf een router te kopen.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Verwijderd

Topicstarter
Ok dus dan zou het probleem nu niet op te lossen zijn?

Het type is trouwens: Ubee EWV3200.