Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 21:21
Hallo allemaal,

Geschiedenis:
Mijn eerste smartphone was een HTC Wildfire S. Alleen mijn touchscreen is totaal bugged en is van alles uit zichzelf gaan doen en reageert nauwelijks meer.
Momenteel heb ik een Nokia E72. Helaas slurpt hij nu zo veel batterij dat hij na 5 uur leeg is. Alleen whatsapp staat dan aan.. Nieuwe batterij heeft niet geholpen..

Maar wat ik zoek: Een nieuw mobieltje die ik op marktplaats voor zo'n 30 euro kan kopen. Zelf dacht ik aan een Lumia 800 (nog wat duur), HTC Wildfire S, Samsung Galaxy Y, Samsung Galazy Gio enz...

Maar eigenlijk heb ik er de balle verstand van, en zou ik graag willen weten wat een leuk mobieltje is waar ik op kan Whatsappen. Ik hoef echt alleen maar te whatsappen, en een 3.5mm plugin voor mn headphone zou leuk zijn, maar is niet nodig.

Operating System maakt me niets uit, al ben ik wel tegen Black Berry... Vind het maar rare dingen...

Bij voorbaat dank :)

Sander

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-11 20:30
Kijk eens naar de Vraag en Aanbod hier op Tweakers, er staat een Galaxy Y voor €40 te koop (V&A aangeboden: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs). Echt een klein onding (ik heb hem zelf noodgedwongen ook een tijdje gebruikt) maar als je enkel erop wil Whatsappen dan zou hij moeten voldoen.

• Sandert98
Bedankt. Ik dacht dat misschien er nu al wel betere budget telefoons zouden zijn. Maar deze lijkt me ook zeer goed :) . Ik heb iemande op marktplaats gemaild die hier dicht bij woont met een Samsung Galaxy Y, nu hopen dat hij/zij reageert :) .

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-11 20:30
Er zijn natuurlijk voldoende budget telefoons, alleen beginnen de prijzen meestal rond de €100 als je ze nieuw koopt. Je budget ligt daarom wel erg laag, maar hopelijk kan je er nog wat moois voor vinden. Succes :)

• Sandert98
Het is ook echt even voor tijdelijk. Ik ben nu gewoon slecht onbereikbaar wat zeer vervelend is. In een zeer korte tijd wil ik ook al gewoon een iets betere aanschaffen. Helaas momenteel het geld er niet voor.