Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook express] gekopieerde map terugzetten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een vraag.

Heb mijn map outlook expresse gekopieeerd
Het mijn map adress boek gekopieerd

Heb mijn pc opnieuw geinstalleerd
nu wil ik mijn outlook expresse mappen terugzetten naar
C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express

Dat gaat ook allemaal goed maar wanneer ik outlook expresse start zijn de mappen leeg.

Importeren heb ik al gedaan
Map outlook expresse weggegooid en op nieuw aangemaakt heb ik al gedaan
Via beeld heb ik al gekeken of de view wel goed staat.

Zelfde probleem met adres boek. is behoorlijk groot. maar als ik hem importeer is ie leeg .

Heeft iemand een idee?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Sorry dat ik het misschien zeg, is werken met Outlook express niet heel erg outdated?

Waarom heb je de mappen gekopieerd en niet alles geëxporteerd? Die functie zit er niet voor niets in.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik dit op deze manier wel vaker heb gedaan. Map outlook expresse kopieren. Werkte in het verleden prima.

map is ook niet leeg en de dbx files ook niet maar ze zijn leeg in outloook expresse

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 21:18

Eagle Creek

Breathing security

Outlook Express hoort bij IE6. Upgraden naar diens opvolger Windows Live Mail is dan ook het devies. Werkt nagenoeg gelijk maar is wel zo modern / veilig / beter.

-------

Weet je zeker dat je backups goed zijn? M.a.w: hebben de bestanden wel een realistische grootte?
Heb je al een nieuw profiel aangemaakt?
Was de oude pc qua updates gelijk aan de nieuwe?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Verwijderd

Topicstarter
Was de oude pc qua updates gelijk aan de nieuwe?
nee dat niet.
Weet je zeker dat je backups goed zijn? M.a.w: hebben de bestanden wel een realistische grootte?
Jazeker
Heb je al een nieuw profiel aangemaakt?
nee nog niet

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Msimn is voor backup en recovery echt een rotapplicatie. De displaytaal moet gelijk zijn aan die van de vorige versie en de identiteit moet ook kloppen, anders werkt het niet. Verder moeten nog een aantal dingen gelijk zijn. Plaats je de backup wel terug met de juiste GUID?

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 14:16
let op dat je NIET de {xxxxx} uit je backup moet gebruiken maar de INHOUD van die map moet kopieren naar de {xxxxx} die outlook express ZELF aan maakt!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Mattie112 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:05:
let op dat je NIET de {xxxxx} uit je backup moet gebruiken maar de INHOUD van die map moet kopieren naar de {xxxxx} die outlook express ZELF aan maakt!
Exact zoals ^^ zegt dus :)

De nieuwe Postvak IN.dbx overschrijven met de oude Postvak IN.dbx enz.

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-11 14:16
(of in outlook express bestand->importeren en dan je backup locatie selecteren)

edit:
beter download je windows (live) mail en importeer je dan een email, stuk beter dan outlook express

[ Voor 41% gewijzigd door Mattie112 op 18-04-2013 20:30 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Pagina: 1