onderlinge geschillen?

Pagina: 1
Acties:
  • 491 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-07 19:40
Hallo tweakers,

Ik heb van mijn kameraad gehoord dat wanneer ik een nieuwe Grafische kaart haal ik het beste (in mijn geval ASUS) een ASUS kaart kan halen omdat andere merken volgens hem problemen zouden kunnen veroorzaken. klopt dit, of lult hij uit zijn nek?

Groeten

snowD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-07 19:34
Waar die vriend van je dat nou weer vandaan haalt vraag ik me af. Het merk maakt vrijwel helemaal niks uit. Er zijn wel eens bepaalde series van merken die wat problemen hebben, maar er is geen reden behalve persoonlijke voorkeur om voor Asus te gan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56

Eagle Creek

Breathing security

Dat is een beetje lastig te zeggen op basis van "andere merken" (= alle merken behalve ASUS) en "problemen" (= tja... in brand vliegen? weglopen? verkoopwaarde? support?...)

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
problemen als incompatibiliteitq en merken als MSI, EVGA

ik heb ATM deze kaart en wil voor Metro Last light een nieuwe of SLI (ligt aan wat effectiever en dus beter is)

[ Voor 11% gewijzigd door snowD op 18-04-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Het maakt niet uit welke kaart van welk merk je erbij zet. Als het dan maar een gtx560 kaart is. Verschillen in kloksnelheden doen er wel toe. Als ik mij niet vergis zal de kaart met de laagste kloksnelheden leidend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-07 19:34
Mocht je voor SLI willen gaan, let dan wel goed op dat je een 560Ti neemt en niet een 560Ti 448. Dit gaat namelijk NIET werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-07 14:24

Fordox

00101010

in sli staan 2 dezelfde kaarten mooier. dan moet alleen de chip hetzelfde zijn (in dit geval een 560ti).
als je een neiuwe kaart neemt maakt het geen donder uit welke je kiest, al heeft deze een amd chip.

merk maakt geen klap uit.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
Hartelijk bedankt allen :) maakt een hoop helder zoal over compatibiliteit en SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Weet je eigenlijk wel wat een geschil is?

Los daarvan, het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat voor je een topic opent. Als je iets hoort, zoek het uit. Kom je er niet uit, dan mag je rustig een topic openen, maar neem dan de moeite om aan te geven waar je gezocht hebt (welke zoektermen!), wat je vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is.

Doe je dat niet, dan lijkt het alsof je zelf helemaal geen moeite doet. In dat geval gaat je topic dicht wegens geen eigen inzet. Helaas is dat hier het geval.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.