Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 23:09
Dit weekend heb ik een familieweekend van mijn schoonfamilie. Nu is dit hartstikke gezellig, maar op zondag speelt Tottenham tegen Man City en deze wedstrijd wil ik echt niet missen. Ik ben dus op zoek naar mogelijkheden om in ieder geval de wedstrijd te beluisteren.

BBC heeft de uitzendrechten op de radio van 2 wedstrijden per weekend en ze hebben er voor gekozen om op de zondag voor een andere wedstrijd te kiezen. Dan kom je vanzelf uit bij Talksport, zij hebben live coverage van bijna alle wedstrijden van de premier league en zenden dit over de hele wereld uit. Behalve Europa....

Nu weet ik dat er voor bijvoorbeeld het gebruik van Netflix in Nederland gebruik gemaakt kan worden van systemen als www.tunlr.net en andere varianten om je dns aan te passen. Zou dit ook kunnen werken op 3G? Ik ben daar namelijk niet in de buurt van wifi.

Als laatste dacht ik erover om een wedstrijd bij sport1 te kopen en dan te streamen via de ipad (wifi tethering via m'n mobiel), maar aangezien ik maar 700 mb data heb per maand kan ik me voorstellen dat ik daar snel overheen ga(kan nergens vinden hoeveel data zo'n stream verbruikt).

Hopelijk kan iemand mij helpen aan een goede oplossing, in het ergste geval volg ik hem via text, maar dat heb ik toch liever niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-07 23:09
Ik trap hem even naar boven, ik dacht dat mensen misschien best even mee willen denken zo op de vrijdag :)

To dare is to do