Dropbox a la FTP of netwerkschijf

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:23

Patrick89

PSN : Gamesource

Topicstarter
Tweakers,

Op het werk zou ik graag bij mijn dropbox bestanden willen, echter wil ik deze niet op de bedrijfslaptop hebben staan. Is er een mogelijkheid om d.m.v. een ftp achtige settinge dropbox te benaderen.

Vanwege de beperkte SSD wil ik niet al mijn bestanden downloaden en ook niet selectief selecteren. Ook de webinterface werkt een beetje opslagtig aangezien ik willen kunnen verplaatsen en slepen..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 12:47
wat dacht je van de webinterface? gewoon inloggen op dropbox.com en je kunt alle bestanden die je nodig hebt, downloaden en daarna gewoon weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-07 14:03

Wish

ingwell

Backup box blijkbaar?

Maar je wilt ze verplaatsen en verslepen binnen Dropbox dan alleen (aangezien je ze niet op de laptop wilt hebben)?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-07 11:23

Patrick89

PSN : Gamesource

Topicstarter
steffex schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:12:
wat dacht je van de webinterface? gewoon inloggen op dropbox.com en je kunt alle bestanden die je nodig hebt, downloaden en daarna gewoon weer verwijderen.
Dat wil ik juist niet, ik zou het graag in mappenstructuur willen gebruiken. zodoende kun je mappen verslepen en verwijderen.

Het gebeuren met dropbox zoals het momenteel gebeurt werkt prima alleen wil ik niet dat hij ze al downloaden op mijn PC (Beperkte ruimte). Bij het openen van een bestand moet hij ze pas downloaden. Dat zelfde gebeurt ook via FTP.

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-07 21:29

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

In de webinterface heb je een mappenstructuur en kan je mappen verslepen en verwijderen?

Anders misschien via bluestacks de dropbox app op je pc zetten? Die download geloof ik pas als je hem echt wil openen.

Of anders selective sync aanzetten, maar geen idee of hij dan wel "weet" dat er bestanden zijn

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Waarom gebruik je geen FTP dan als je iets als FTP wilt? ;) Je kan een FTP-server ook gewoon benaderen via de Explorer waardoor je het gewoon gebruikt alsof het een lokale map is :) Alleen als je iets wilt openen dan moet het even gedownload worden.

[ Voor 15% gewijzigd door MensionXL op 18-04-2013 11:47 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Pagina: 1