15,6" laptop om af en toe een film mee te kijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55
Zoals de titel al aangeeft zoek ik een laptop van zo'n 15,6" met HDMI-aansluiting om hem aan te kunnen sluiten op een televisie. Als hij een full-hd resolutie uit kan sturen zou dat heel mooi zijn natuurlijk. Ook moet hij redelijk stevig gebouwd zijn. Hij wordt in de huiskamer gebruikt, maar het zou kunnen dat er wel eens iets opgezet wordt(laptop oid). Een fatsoenlijke accuduur is ook redelijk belangrijk, het zou natuurlijk ideaal zijn als een film gekeken kan worden zonder de laptop aan de netstroom te hoeven hangen.

Ik heb even in de pricewatch gekeken, en ik zie voor 300 euro een aantal laptops te koop staan. Ik heb echter geen idee of deze krachtig genoeg zijn.

Het is ook mogelijk om Asus F501A te kopen bij de locale computershop, er staan echter geen goede specificaties bij. Het zou gaan om een Intel Pentium-processor, 4 GB werkgeheugen en een harde schijf van 320 GB.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:22
Via de pricewatch had je al veel opties kunnen wegstrepen.

Met jouw budget en wensen is er eigenlijk maar 1 optie, de Dell 15R SE. Hier een kleine indruk....

YouTube: Dell Inspiron 15r Special Edition Unboxing (ENGLISH)

Deze laptop is te bestellen met korting, zie hiervoor [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Succes ermee!

Edit: zie nu pas dat je geen budget genoemd hebt, dacht ergens een euro of 600 te lezen. My bad.

[ Voor 10% gewijzigd door ChrisLNFF op 18-04-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:59
Je zegt dat je hem alleen op de tv wilt aansluiten om af en toe een filmpje te kijken.
Waarom koop je geef RPi voor €80,- inc accesoires?
Of zijn er nog andere taken voor deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-07 15:50
Koop zoals aangegeven gewoon een leuke [Android?] mediaplayer. Kan je alles mee en kost maar een fractie van een laptop.

Met die dingen van tegenwoordig kan je alles mee. Apps installeren, vanaf netwerk media afspelen, externe hdd aanpluggen etc.

[ Voor 34% gewijzigd door Bas. op 18-04-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55
Marco1994 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:17:
Je zegt dat je hem alleen op de tv wilt aansluiten om af en toe een filmpje te kijken.
Waarom koop je geef RPi voor €80,- inc accesoires?
Of zijn er nog andere taken voor deze laptop?
Dat staat er een beetje slecht ja. De laptop wordt inderdaad ook voor andere dingen gebruikt. Dit is echter word/email/een flash spelletje. Dat kan du sowieso met de laptop.

Een strak budget heb ik niet eigenlijk, maar ik wil natuurlijk zo min mogelijk uitgeven, zeker niet meer dan 600 euro. Zou zo'n laptop van 400 euro full hd uit kunnen zenden?

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:59
Ahh dat verandert de zaak, ik heb laatst Deze voor iemand klaar gemaakt is een leuk dingetje.
Zeker waard om even naar te kijken.
Pagina: 1