Zoals de titel al aangeeft zoek ik een laptop van zo'n 15,6" met HDMI-aansluiting om hem aan te kunnen sluiten op een televisie. Als hij een full-hd resolutie uit kan sturen zou dat heel mooi zijn natuurlijk. Ook moet hij redelijk stevig gebouwd zijn. Hij wordt in de huiskamer gebruikt, maar het zou kunnen dat er wel eens iets opgezet wordt(laptop oid). Een fatsoenlijke accuduur is ook redelijk belangrijk, het zou natuurlijk ideaal zijn als een film gekeken kan worden zonder de laptop aan de netstroom te hoeven hangen.
Ik heb even in de pricewatch gekeken, en ik zie voor 300 euro een aantal laptops te koop staan. Ik heb echter geen idee of deze krachtig genoeg zijn.
Het is ook mogelijk om Asus F501A te kopen bij de locale computershop, er staan echter geen goede specificaties bij. Het zou gaan om een Intel Pentium-processor, 4 GB werkgeheugen en een harde schijf van 320 GB.
Ik heb even in de pricewatch gekeken, en ik zie voor 300 euro een aantal laptops te koop staan. Ik heb echter geen idee of deze krachtig genoeg zijn.
Het is ook mogelijk om Asus F501A te kopen bij de locale computershop, er staan echter geen goede specificaties bij. Het zou gaan om een Intel Pentium-processor, 4 GB werkgeheugen en een harde schijf van 320 GB.
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras