Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik wil graag weten of het mogelijk is om mijn mobiel, HTC Desire Z via bluetooth tethering te voorzien van internet via mijn Wifi netwerk thuis.

Op mijn radio zit namelijk internet mogelijkheid. Via 3G werkt tethering prima, alleen zou ik Spotify offline syncen graag via mijn wifi netwerk doen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Google bied hier geen uitkomst in.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Je wilt dus je telefoon via WiFi met het internet verbinden en dan de radio via BT verbinden met je telefoon? (je verhaal is een tikje warrig, vandaar dat ik het maar even vraag)

Geen verstand verder van deze toestellen, dus kan je niet echt helpen. Ik weet wel dat het met een iPhone in elk geval niet werkt, zodra je daar de tethering mode (personal hotspot) aanzet, dan is ie alleen nog WiFi accesspoint en kan zelf dus niet meer verbinden met een WiFi netwerk. Geen idee of dat met Android ook zo is.

Heeft die radio niet gewoon een LAN of WLAN mogelijkheid? WLAN vast niet, anders had je dit niet gevraagd, maar als die radio Spotify snapt, dan zit er ongetwijfeld een LAN poort op? Kan je denk ik beter gewoon een accesspoint of routertje kopen en die in client bridge mode aan je radio hangen, zodat je het WLAN kan koppelen aan de LAN poort van je radio...

[ Voor 26% gewijzigd door Orion84 op 17-04-2013 19:11 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MmarkM
  • Niet online
Klopt als een trein. Dit dus allemaal zonder 3G. Bluetooth verbinding via Wifi uiteindelijk dus.

Ik heb zelf een iPhone 5, maar daar werkt het inderdaad niet mee dat wist ik. Maar heb nog een oude android telefoon in de kast liggen die rooted is.

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-11 19:56
Orion84 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 19:09:
Geen verstand verder van deze toestellen, dus kan je niet echt helpen. Ik weet wel dat het met een iPhone in elk geval niet werkt, zodra je daar de tethering mode (personal hotspot) aanzet, dan is ie alleen nog WiFi accesspoint en kan zelf dus niet meer verbinden met een WiFi netwerk. Geen idee of dat met Android ook zo is.
Exact hetzelfde op mijn HOX. Zou dan wellicht voor eerdere HTC's ook niet mogelijk zijn.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:50
Probeer je telefoon eens op Airplane mode te zetten, en dan verbinden met het wifi netwerk en probeer het nog een keer.

Voor de PC kun je bijvoorbeeld wel je Android telefoon als Wifi antenne gebruiken, maar aangezien het hier om een radio gaat gaat dat denk ik niet werken.

Wat voor radio hebben we het hier over?

Zucht...

• MmarkM
  • Niet online
De radio is een Parrot Asteroid Classic. Deze ondersteund een 3G dongle, en tethering via usb en bluetooth.

Dit heb ik al geprobeerd door hem op vliegtuig stand te zetten en dan te verbinden, of mobiel netwerk uit te schakelen op de mobiel maar dit werkt niet.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ah, het is een autoradio, dan zal er inderdaad geen LAN aansluiting opzitten nee :P

Tethering via USB werkt ook niet via WiFi? Zijn er geen WiFi dongles die geschikt zijn om aan die USB poort te hangen?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MmarkM
  • Niet online
Ja die zijn er maar dit ondersteund de autoradio niet.

Het gaat me nu meer om hoe ik de radio kan verbinden door tethering via wifi op een manier van usb of bluetooth.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
MmarkM schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:04:
Ja die zijn er maar dit ondersteund de autoradio niet.

Het gaat me nu meer om hoe ik de radio kan verbinden door tethering via wifi op een manier van usb of bluetooth.
Dat kan niet, want zodra je internet delen aanzet op je telefoon maakt hij automatisch een WiFi hotspot en verliest hij de verbinding met je WiFi netwerk!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik een parrot asteroid classic kan updaten,

Heb de update op een USB stick gedownload en dit aan de radio geconnecteerd maar de radio zegt dat er niets op de stick staat... Heb de stick ook geformatteerd zoals op de website van parrot, helaas

Ik kan m'n iPhone wel koppelen aan de radio, via Bluetooth (telefonie alsook muziek-ook spotify) helaas kan ik m'n radio niet koppelen aan m'n iPhone om het internet door te verbinden (om Google Maps en coyote weer te geven)

Weet er iemand raad??

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:14:
Weet er iemand hoe ik een parrot asteroid classic kan updaten,

Heb de update op een USB stick gedownload en dit aan de radio geconnecteerd maar de radio zegt dat er niets op de stick staat... Heb de stick ook geformatteerd zoals op de website van parrot, helaas

Ik kan m'n iPhone wel koppelen aan de radio, via Bluetooth (telefonie alsook muziek-ook spotify) helaas kan ik m'n radio niet koppelen aan m'n iPhone om het internet door te verbinden (om Google Maps en coyote weer te geven)

Weet er iemand raad??
Je zit hiervoor in het verkeerde topic, geen idee of er een specifieke topic is voor je vraag. Je kan het beste de vraag op een auto radio forum stellen denk ik.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

OK
Dank je
Pagina: 1