[Windows 8] Geluid over bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 14:58
Oke, geen lang geblaat, maar... de situatie:

1 Vaste computer: Goede boxen, Trust Bluetooth Dongle: klik
2 Laptop: Asus N56VZ (bluetooth ingebouwd) klik
3 Samsung Galaxy S2 Customrom (Rootbox 3.9.1) Android 4.2.2
4 Nexus 7 Stock Android 4.2.2 (Root toegang)

Het geluid van device 2, 3 of 4 moet over bluetooth naar device 1 zoals hier bij Music and Audio:

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-BJDVSN76mWU/UH_8a9BCmvI/AAAAAAAAFJo/zSSyx6Tar6A/s1600/btde11m-770574.png
site: klik

Ik kom echter überhaupt niet in dat menu door op de tile in het devices menu te klikken, want dan gebeurt er simpelweg niets (er staat ook "Offline" in het grijs onder de naam van de device). Ik kan wel via het menuutje in het notification area een bestandje over bluetooth verzenden, maar daar heb ik natuurlijk niks aan als ik geluid wil...

Ik heb ook geprobeerd geluid naar de laptop te sturen, met eveneens geen succes. In windows 7 lukte het wel om geluid naar de vaste pc en naar de laptop te sturen.

Wat drivers betreft gebruik ik voor de vaste pc die van windows 7 (Trust heeft voor deze dongle nog geen windows 8 drivers 8)7 ) en voor de laptop de nieuwste voor windows 8 drivers van Asus.

Wie weet hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-07 15:39

Nutral

gamer/hardware freak

Dit probleem heb ik ook gehad, je moet een andere stack installeren, ik weet even niet meer waar ik mijn stack vandaan had, maar ik heb hem even geupload: https://dl.dropboxusercon...65/SetupBtwDownloadSE.exe
Deze werkt met mijn broadcom, weet niet zeker of hij met alle andere bluetooth devices werkt, de stack zelf is namelijk hardware onafankelijk maar hij wilt misschien per se de drivers installeren.

[ Voor 31% gewijzigd door Nutral op 17-04-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 20:34
Dit heeft weinig met netwerken te maken... NT->WOS

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
@FatalError: Thanks, dit is inderdaad meer een Windows ding denk ik.

@ Nutral: Hij blijft hangen bij "detect bluetooth device", dus dat gaat zo helaas niet lukken denk ik. Ik zal wel eens even zoeken of ik voor mijn Trust adapter en Qualcomm Atheros Communications Bluetooth in mijn laptop ergens een stack vandaan kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CvDongen
Ik krijg het echt niet voor mekaar... Al verschillende drivers geprobeerd, maar het probleem blijft hetzelfde.

Misschien is het ook een stom idee om dit allemaal over bluetooth te doen, en kan ik het beter met wireless proberen.

Hetgeen ik eigenlijk wil is dat al het geluid van mijn ene pc ook de andere pc te horen is, zodat ik de boxen kan gebruiken. Het liefst zou ik dit over wireless doen, zonder hoorbare latency.

Iemand misschien andere suggesties om dit voor elkaar te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-07 11:09
Ik weet dat dit een wat ouder topic is toch zijn de problemen blijkbaar nog actueel.

Heb een hele vreemde situatie.

Op mijn oude harddisk "Windows7" heb ik BtwDownloadSE geïnstalleerd en dat werkt prima.

Gister heb ik opnieuw een Windows installatie gedaan op een nieuwe SSHD 1TB.
De Bluetooth wilt niet lukken, blijkbaar kan BtwDownloadSE mijn Dell Truemobile 355 Bluetooth kaart niet vinden.

Terwijl deze tijdens wel door Windows is geïnstalleerd en ook werkt mijn Bluetoothmuis werkt er wel op.

ik krijg de melding.

"This program can not upgrade your software, please contact the manufacurer of your bluetooth device for support."

Dit is het laatste programma dat ik kan vinden versie 12.0.0.9850

Heel vreemd omdat dit alles op mijn oude windows7 installatie wel goed werkt, zelfde hardware en software. enig verschil is dat de vorige installatie 32 bit ultimate is en deze 32 bit professional.

Zit er over na te denken om de geïnstalleerde BtwDownloadSE map van mijn oude naar mijn nieuwe installatie te kopiëren.

Weet niet of dit zomaar kan "register sleutels"

Als u tips heeft of mij verder kunt helpen graag uw reactie.

[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 05-02-2015 09:36 ]

Pagina: 1