Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Verwijderd
Als je Android erop kan zetten weet google en de Android clubjes hier het meeste over. Dus laat wat zoek acties los op Google en wie weet heb je prijs! Het lijkt me niet dat er ook maar iets standaard hoeft te zijn aan geen enkele tablet, het is gewoon een mini PC meer niet. Ook lijkt het me dat als je nog minder als 50 euro voor een apparaat wil betalen dat je dan op een velletje papier komt en een Parker pen. Wat je met Android allemaal kan doen is ook in de boven genoemde club vast wel te vinden iig moet elk apparaat voorzien zijn van basis functionaliteit zoals browsers, video / media players en configuratie scherm. De rest is net als op een smartphone /pc allemaal zelf te downloaden en installeren...Free shipping is best leuk maar ik zou toch is bij bv. de Kruitvat gaan kijken of je dat voor een paar tientjes meer niet een veel beter apparaat kan krijgen?
Oké, dus ze hebben sowieso allemaal de basis dingen. Verder heb ik hier nog een forum gevonden:
http://www.pandawillforum...-ICOO-D70W-D90W-D50-D70GT
En daar zie ik dat je wel het 1 en ander kan veranderen. Vaak zijn die kruidvat tablets al een paar tientjes duurder bovenop die paar tientjes, je betaald zo'n beetje dan 50% meer dan dat de bedoeling is. Het hoeft zekers geen tablet te zijn die het 3+ jaar doet. Het is meer om een beetje met android te kloten.
http://www.pandawillforum...-ICOO-D70W-D90W-D50-D70GT
En daar zie ik dat je wel het 1 en ander kan veranderen. Vaak zijn die kruidvat tablets al een paar tientjes duurder bovenop die paar tientjes, je betaald zo'n beetje dan 50% meer dan dat de bedoeling is. Het hoeft zekers geen tablet te zijn die het 3+ jaar doet. Het is meer om een beetje met android te kloten.
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Verwijderd
Kruitvat is een van de goedkoopste van NL. Maar als je denkt voldoende te hebben aan de deal extreme tablet doen
Mogelijk kan je dan hier je bevindingen delen en hem vergelijken met de 'luxe' (en over priced) Apple iPad. Er is b.t.w. dacht ik ook Android voor iPhones te krijgen die 99% hetzelfde is als voor een tablet dus durf je het aan zou ik het daarop installeren
Tja, je weet het natuurlijk nooit met een chinese dx tablet... Maar die kruidvat tablets (ff snel gekeken) beginnen pas vanaf de €100. Zelf zie ik het niet zitten om mijn iphone te flashen, want als deze bricked raakt is het wel een hele dure android versie
Tablet hoort beter bij mobile thuis.
Bij Kruidvat koop je voor €73 een tablet met 2x zo veel RAM en flashgeheugen met 2 jaar pick-up and return garantie.
Bij DX loop je het risico er ook nog eens inklaringskosten en BTW over te moeten betalen en dan ben je wellicht nog duurder uit. En als er wat mee is dan hang je. Dat komt helaas vaak genoeg voor (stuk, lege doos). Zoek maar eens hier op GoT.
Bij DX loop je het risico er ook nog eens inklaringskosten en BTW over te moeten betalen en dan ben je wellicht nog duurder uit. En als er wat mee is dan hang je. Dat komt helaas vaak genoeg voor (stuk, lege doos). Zoek maar eens hier op GoT.
Vanaf €70.. Ziet er nog best wel goed uit. Het budget is niet zo groot en hooguit genoeg voor de dx tablet dus ik denk dat ik dan nog maar even wacht totdat het geld er wel is voor een tablet van €70 omdat je voor dat beetje extra geld wel veel meer krijgt.
Lijkt me verstandig. Hier vast het supportforum van de Kruidvat tablets. Ik heb zelf een 9,7" gekocht vorig jaar en heb er veel plezier van gehad.
Pagina: 1