Wijziging User Review - Koekje - Nightquest77

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:35
Ik open dit topic omdat ik een negatieve feedback heb gekregen van dhr Koekje terwijl er geen sprake is van een aankoop, maar een meningsverschil per DM.

Meer in detail heeft het volgende mijns inziens plaatsgevonden:

Koekje maakt een veiling aan voor een toetsenbord wat hij wil verkopen: de Razer Lycosa. Naast de veiling die nog 6 dagen open stond, staat er in de advertentie dat er ook de meeneemprijs geboden kan worden: 33 euro.
Ik bied vervolgens per pm om 22.00 uur de meeneemprijs met de vraag of hij zijn bank gegevens kan sturen.

Ik krijg hier iets na middernacht een reactie op van Koekje of ik inclusief of exclusief verzendkosten bied, ik geef hierop aan 'het liefst inclusief, ha ha'.

Hierna plaatst Koekje nog een bericht onder de advertentie (dus niet per DM naar mij) dat de meeneemprijs exclusief is.

De volgende ochtend om 11.55 plaatst Koekje onder zijn advertentie dat het hoogste bod 33 euro is (het bedrag wat ik bood via DM). Een half uur later verandert hij de status van de advertentie naar 'verkocht'. Ik begrijp via DM dat hij de vorige avond om 21.00 al een bod had gekregen van iemand anders van hetzelfde bedrag en het aan die persoon verkocht heeft.

Vreemde gang van zaken en gebrekkige communicatie naar mijn idee, ik heb hem hierop gewezen via DM. In navolging hierop heeft meneer Koekje mij een negatieve feedback gegeven. Dit lijkt mij niet terecht want er is geen sprake van een transactie, nog los van het dat het feitelijk niet correct is wat hij schrijft. Ik zou dit uiteraard graag verwijderd zien.

Het betreft de volgende feedback: http://tweakers.net/aanbod/rating/152418/ en deze bijbehorende advertentie: V&A aangeboden: Razer Lycosa Mirror

Ik geef mod's bij deze toestemming om mijn communicatie per DM in te zien aangaande dit conflict.

Edit: DM verstuurd naar Koekje om hem op de hoogte te stellen van dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Nightquest77 op 17-04-2013 15:30 ]

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb geen zin/tijd in drama, dus het mag verwijderd worden.

Aan Nightquest77 het verzoek ergens anders een toetsenbord te scoren en mij met rust te laten via DM.

-Koekje

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
Akkoord.

LR AWD | WIT | WIT | 19" - Order 27 SEPT - RN 10 OKT - VIN 28 NOV - SMS 20 NOV - Delivery - 27 Dec 14:30 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightquest77
Kan een Mod hier even naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-07 20:23

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Vooruit dan ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!