Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

5.25'' afdekplaatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beeste suffe vraag misschien, maar ik zoek voor mijn Gigabyte GZ-X1 kast een zwart afdek plaatje om het gat te dichten waar ooit een CD drive zat. Nu zit er een lelijk gat in mn kast. Ik heb net zitten zoeken in de prich watch en via google (bay cover / afdekplaatje) maar wat ik tegen kom zijn vooral aluminium fancy dingen van 20 euro. Ik zoek gewoon een simpel zwart plastic plaatje dat per briefpost kan worden verstuurd... Iemand enig idee waar ik dit kan kopen? Thanks!! :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien eens vragen in waar koop je dat?

Of een gevraagd ad zetten in V&A, dan zijn er vast wel tweakers die wat hebben liggen voor je

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 14:06
De afdekplaatjes zijn zeer algemeen en waarschijnlijk kan je ze ook gewoon van een andere kast gebruiken.
Ik zou:

1) naar de lokale pc-boer gaan, en vragen of ze een afdek plaatje hebben wat qua formaat en uiterlijk lijkt op het afdekplaatje wat je nodig hebt

of

2) contact opnemen met Gigabyte. Ik weet uit eigen ervaring dat Gigabyte zeer coulant is met het opsturen van onderdelen die kwijt/stuk zijn (mits het onderdeel niet heel duur is natuurlijk)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Volgens mij hebben de meeste tweakers wel zo'n ding in een la liggen... Heb je toevallig nog zo'n plaatje al in je kast zitten ? Daar kun je dan een foto van plaatsen, kijken of iemand iets heeft liggen dat erop lijkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thanks voor de suggesties! Ik ga het eerst maar eens bij Gigabyte proberen, mocht dat niet werken dan plaats ik even een foto van het plaatje wat er al in zit, misschien dat iemand iets heeft wat er op lijkt!

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft even geduurd, maar vandaag bericht gehad van Gigabyte, ze sturen 2 plaatjes naar me op. Nette service!
Pagina: 1