Ik had net weer eens een +2 post gescoort (jaj
) , maar het viel me ook weer op dat ik flink veel -1's kreeg (12x al ondertussen), dus wat ik me afvroeg is hoe erg tegen dat soort puur meningsmodden word gedaan? Vroeger was er die bot die te streng was en te erg meeging met de "mening van de meerderheid",.maar dit is niet de eerste keer dat ik een +2 of zelfs een enkele keer een +3 heb geschreven en er -1's waren die ik ook niet heb zien verdwijnen... of blijven dat soort moderaties zelfs staan indien een gebruiker z'n modrechten worden afgenomen?
Maja, het maakt mij op zich niet zo erg uit natuurlijk want een grotere meerderheid mod meestal wel logisch, maar ik ben wel nieuwsgierig of er iets met dat soort moderaties daadwerkelijk word gedaan of dat ze gewoon worden getolereerd vanuit het beeld dat de meerderheid het wel uitbalanceerd? Want dat is bij +2's, +3's en -1's natuurlijk het geval, maar dat hoeft niet het geval te zijn bij +0's die anders een +1 zouden zijn geweest (want die vallen in het mismoderatie topic sowieso haast niet op omdat daar alleen extreme gevallen worden behandeld).

Maja, het maakt mij op zich niet zo erg uit natuurlijk want een grotere meerderheid mod meestal wel logisch, maar ik ben wel nieuwsgierig of er iets met dat soort moderaties daadwerkelijk word gedaan of dat ze gewoon worden getolereerd vanuit het beeld dat de meerderheid het wel uitbalanceerd? Want dat is bij +2's, +3's en -1's natuurlijk het geval, maar dat hoeft niet het geval te zijn bij +0's die anders een +1 zouden zijn geweest (want die vallen in het mismoderatie topic sowieso haast niet op omdat daar alleen extreme gevallen worden behandeld).