Wifi hotspot laptop naar iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:59
Hallo,

Ik zit op kot in Leuven en heb dus een kabelverbinding naar met laptop via Kotnet. Graag zou ik nu mijn laptop als hotspot gebruiken om zo mijn iPad via wifi ook op internet te krijgen. Ik heb al connectify geprobeerd maar als ik dit gebruik wordt het internet op mijn laptop heel erg traag, ook heb ik al wifi hotspot creator en virtualrouterplus geprobeerd maar die werken dan weer niet (mijn laptop draait trouwens windows 8 ). Ook een adhoc netwerk via het netsh wlan set hostednetwork command werkt niet helemaal. Ik heb geen ideeën meer, iemand een oplossing? :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:26

Fiber

Beaches are for storming.

Een wifi routertje of access-point aanschaffen... Hoeft je echt de kop niet te kosten:

http://tweakers.net/categ...2RkamgOF4xWsjA3U4qtra0FAA

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:00
Voor android heb ik deze handleiding al eens gebruikt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1924911
dat is ook met het door jou genoemde command. Wat werkte bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-06 21:20

ShadowAS1

IT Security Nerd

Ik ben het met Fiber eens. waarom moeilijk doen als 't ook makkelijk kan.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:51
ShadowAS1 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:50:
Ik ben het met Fiber eens. waarom moeilijk doen als 't ook makkelijk kan.
omdat hij (waarschijnlijk) studeert :) Google eens zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Nu zegt hij "A lan connection is already configured with the IP adress that is required for automatic IP adressing" bij het delen van de LAN netwerkverbinding...

Ja het plan is om wel een acces point of router aan te schaffen maar ik zou graag momenteel ook al internet kunnen delen en ik vind het niet erg om daar wat aan te rommelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldspeedy4
Oké, dat heb ik ook al opgelost :) Maar nu kan ik wel het netwerk selecteren op mij iPad maar ik heb nog altijd geen internet. Op mijn android telefoon trouwens ook niet ;)
Pagina: 1