Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe notebook voor IT studie

Pagina: 1
Acties:

• Volantynys
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-11 00:54
Hallo,

ik zoek een nieuwe notebook / ultrabook voor mijn ICT studie.
ik doe nu alles op een Macbook PRO 2011 i5 (Windows 8) en werk vooral veel met VMware en packet-tracer, plus het nodige progameer en type werk.

Helaas moet ik deze laptop weer inleveren bij mijn baas. En nu zoek ik een nieuwe.

Mijn wensen zijn:
  • 13,3 ~ 14,4 inch laptop.
  • Snelle i5 of i7.
  • Werkgeheugen zo laag mogelijk omdat ik zelf nog 16GB DDR3 Sodim heb liggen.
  • Een dvd laden (dit omdat ik ik een HDD caddy wil gaan inbouwen voor een 2de Harddisk).
  • Als het mogelijk is een dedicated video geheugen.
  • Windows 8 en ubuntu compatible
met vriendelijke groeten

Andre Vos

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Aan je eisen te zien is de Vaio S13 de enigste sterke keuse omdat deze letterlijk voldoet aan al je eisen + heeft deze laptop een dedicated GPU (640m le).

De ODD is vervangbaar, maar dan moet je wel ook een hdd caddy voor aanschaffen (overal te vinden).

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Wat heb je zelf al kunnen vinden? De PW is er expert in om je te helpen dingen te vinden naar je wensen. Heb je hier al gekeken? Het enige is dat Dell er eigenlijk nooit instaat dus deze zal je zelf moeten bezoeken. Ook lijkt het dat er niet veel 13/14" laptops zijn met dedicated GPU, mogelijk is voor deze resoluties de onboard voldoende en moet je dus 1/2 inch groter om een mobile workstation te krijgen.

http://tweakers.net/categ...yyKb2RtrJOfml0Ask1RpWjuMD