Iemand een advies voor een telefoon met een 5.7 inch tot 7 inch screen vooral voor games zoals real racing 3? Rond de 200 Euro?
Dat formaat en die prijs kan alleen in de china phones gezocht worden denk ik. Er zijn niet veel phablets voor die prijs als ze er al zijn, en ook het scherm zal dan van lagere kwaliteit zijn waardoor ik betwijfel of het lekker zal spelen.
Je kunt voor snelheid en kwaliteit beter een tablet nemen want die hoeven de patenten voor mobiel bellen e.d. niet te betalen omdat dat niet kan daarmee waardoor er meer budget is voor de kwaliteit van het apparaat.
Je kunt voor snelheid en kwaliteit beter een tablet nemen want die hoeven de patenten voor mobiel bellen e.d. niet te betalen omdat dat niet kan daarmee waardoor er meer budget is voor de kwaliteit van het apparaat.
duidelijk, maar dan loop ik met 2 apparaten in mijn broekzak. wat zou wel een goede phone zijn voor real racing?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 11:59 ]
Als je iets bijsteld en zoekt vanaf 5 inch en een prijs vanaf 320 Euro, dan bijvoorbeeld LG Optimus Vu, Samsung Galaxy Note of Grand, Alcatal One Touch Scribe HD. Hierbij is de LG de snelste voor je geld.
Het kan geen kwaad als je zelf eerst wat vooronderzoek doet voordat je hier je vraag post
Hoe meer je zelf uitzoekt, hoe beter de adviezen zullen zijn. Het lijkt nu erg op een luie zoekvraag en daar zou ik zelf ook niet op reageren
Hoe meer je zelf uitzoekt, hoe beter de adviezen zullen zijn. Het lijkt nu erg op een luie zoekvraag en daar zou ik zelf ook niet op reageren
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Even 120 euro op z'n genoemde budget, uhm... okee...swhnld schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:29:
Als je iets bijsteld en zoekt vanaf 5 inch en een prijs vanaf 320 Euro.
Wat heb je zelf gevonden, wat zijn je eisen, ik lees alleen grootte en prijs?
Resolutie, welke GPU, hoeveel RAM, geheugenkaartjes, accu, merkenvoorkeur?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
als je naar duitsland kan een nexus 4. Maar goed dan ben je ook weer 350 euro kwijt. Maar geloof me, die vliegt wel echt overal door.
Misschien een samsung galaxy s2? Maar die vind ik persoonlijk prijs/kwaliteit niet meer zo interessant (durf ook niet mijn hand in het vuur steken dat die real racing 3 draait maar daar zijn wel veel games voor geoptimalizeerd.)
Zijn ook wel allemaal kleiner dan wat jij vraagt. In wat jij vraagt van grote kan ik enkel aan de galaxy notes denken. Maar die zijn ook erg prijzig
Misschien een samsung galaxy s2? Maar die vind ik persoonlijk prijs/kwaliteit niet meer zo interessant (durf ook niet mijn hand in het vuur steken dat die real racing 3 draait maar daar zijn wel veel games voor geoptimalizeerd.)
Zijn ook wel allemaal kleiner dan wat jij vraagt. In wat jij vraagt van grote kan ik enkel aan de galaxy notes denken. Maar die zijn ook erg prijzig
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Hoe kun je nou zoiets aanraden? Te klein voor z'n eisen en 2x z'n budget
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je lijstje aan eisen is echt ongelofelijk moeilijk, en hier in nederland ga je simpelweg niets vinden op dat formaat. Telefoons in die maten worden op dit moment door de grote merken nog niet gemaakt, en zijn als ze al komen waarschijnlijk ~3x je budget.
Je zult het dus in China moeten gaan zoeken, waar wel wat telefoons gemaakt worden die aan je eisen voldoen, maar waarvan ik niet voor de kwaliteit in durf te staan. Qua interne hardware zal het goed zitten, maar de behuizing en software verschillen van telefoon tot telefoon.
Je kunt bijvoorbeeld kijken naar de Star s7589 , met een 5.8" scherm, Quadcore MTK processor, 1GB aan ram en een resolutie van 1280x720.
Een alternatief zou de Zopo ZP950, een vergelijkbare telefoon van een merk waar meer tweakers ervaring mee hebben. Deze heeft dezelfde processor en hoeveelheid geheugen, maar een iets kleiner scherm (5,7") dat verder wel dezelfde resolutie heeft.
Mocht je dit niet aandurven, kijk dan zoals gezegd werd naar de Nexus 7 + een goedkope telefoon, of naar Asus' Fonepad, die op 7" wel aan de bovenkant van je wensen zit, en nog uit moet komen. De prestaties van de Intel processor in de Fonepad zijn bij mij niet bekend, dus die zul je zelf even op moeten zoeken, om te kijken of Real Racing wat wordt...
Je zult het dus in China moeten gaan zoeken, waar wel wat telefoons gemaakt worden die aan je eisen voldoen, maar waarvan ik niet voor de kwaliteit in durf te staan. Qua interne hardware zal het goed zitten, maar de behuizing en software verschillen van telefoon tot telefoon.
Je kunt bijvoorbeeld kijken naar de Star s7589 , met een 5.8" scherm, Quadcore MTK processor, 1GB aan ram en een resolutie van 1280x720.
Een alternatief zou de Zopo ZP950, een vergelijkbare telefoon van een merk waar meer tweakers ervaring mee hebben. Deze heeft dezelfde processor en hoeveelheid geheugen, maar een iets kleiner scherm (5,7") dat verder wel dezelfde resolutie heeft.
Mocht je dit niet aandurven, kijk dan zoals gezegd werd naar de Nexus 7 + een goedkope telefoon, of naar Asus' Fonepad, die op 7" wel aan de bovenkant van je wensen zit, en nog uit moet komen. De prestaties van de Intel processor in de Fonepad zijn bij mij niet bekend, dus die zul je zelf even op moeten zoeken, om te kijken of Real Racing wat wordt...
Ik heb wel al onderzoek gedaan echter zijn er meestal geen reviews met real racing. De volgende modellen heb ik gevonden: Star N9589 (note II) Cube A6589 Goophone i9 Mpai Note3 n7100+ HDC Galaxy Note3 h9600 N9589 Star PHone pd 5 HDC Galaxy Player N7300 EX HDC Galaxy Note 2 N9589 Star Galaxy Note 3 N7100 iNew I2000 Zopo ZP950.
Stond op het punt Goophone te bestellen maar bij nader inzien toch maar afgezien omdat deze een iOS laagje heeft over de android.
Inderdaad ben ik op zoek geweest naar Real racing specificaties maar ben dan nog niet tegen gekomen ook niet op het forum van de maker van real racing. Soms lees ik dat de MTK6589 een goede processor is en later weer nietSorbo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:18:
omdat wat hij vraagt met dat budget simpelweg onmogelijk is in een gsm...CLB schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:23:
Hoe kun je nou zoiets aanraden? Te klein voor z'n eisen en 2x z'n budget
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Pagina: 1