Creative Titanium Fatal1ty pro naar Z/ZX kaart

Pagina: 1
Acties:

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-02 18:30

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

ik heb nu al paar jaar Creative Titanium Fatal1ty Professional Series in gebruik en zit denken om
Creative Sound Blaster Z of ZX te kopen zijn hier die dit ook hebben gedaan van Titanium Fatal1ty Professional Series over stap hebben gemaakt en naar Creative Sound Blaster Z of ZX ? en wat waaren jullie bevinden er over

waarom Creative kaart sinds intel Pentium 200mhz MXX tijd perk gebruik ik Creative kaarten en het bevalt mijn goed wat geluid ze geven in games en bijna nooit probleem met drivers

kaart zal gebruikt worden voor games

speakers zijn creative gigaworks T3

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Misschien leuk om dit eens te bekijken : http://nl.hardware.info/t...-sound-blaster-zxr-review

Conclusie : Voor games heb je eigenlijk niks aan een geluidskaart. Misschien leuk als je speakers van een paar duizend euro hebt , anders zou ik er niet aan beginnen.

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-03 00:16
Het verschil ga je denk ik niet merken met de speakers die je nu aan je systeem hebt hangen.

Dit is pas echt te merken wanneer je high-end luidsprekers gebruikt icm. een goede versterker. Dus het is niet het geld waard om een update te overwegen ;).

• Motaro

Motaro

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:15:
Misschien leuk om dit eens te bekijken : http://nl.hardware.info/t...-sound-blaster-zxr-review

Conclusie : Voor games heb je eigenlijk niks aan een geluidskaart. Misschien leuk als je speakers van een paar duizend euro hebt , anders zou ik er niet aan beginnen.
raar over al hoor je zeggen dat je wel merkt onbord kaart en los geluid kaart en ik zelf merk ook echt verschil tussen mijn geluid kaart die nu heb en die op mijn asus maximus V gene dat geluid anders is en vind los kaart nu heb beter geluid geven dan die op mijn Mobo zit

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
JustwilliamNL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:17:
Het verschil ga je denk ik niet merken met de speakers die je nu aan je systeem hebt hangen.

Dit is pas echt te merken wanneer je high-end luidsprekers gebruikt icm. een goede versterker. Dus het is niet het geld waard om een update te overwegen ;).
Dit klopt niet helemaal, ik heb dan wel geen versterker maar wel relatief high end speakers bij mijn pc. En ik hoorde het verschil wel degelijk tussen de onboard en losse geluidskaart.

Overigens denk ik alleen niet dat als je al een standalone geluidskaart hebt je veel van die upgrade gaat merken.

• Motaro

Motaro

Topicstarter
heb nu Asus Republic Of Gamers Xonar Phoebus gekocht en wat verschil zeg tussen onbord kaart die op mijn mobo zit en mijn Creative Titanium Fatal1ty Professional heb echt geen spijt van dat dit heb gedaan

waarom asus kaart en geen Creative kon asus voor leuk prijs krijgen en vind wel mooi uit zien met side window in mijn pc kast

heb planetside 2 gedaan en kogels die over al tegen aan komen hoor je nu echt en als je ergis naar binnen gaat en weer naar buiten ook en als is veel scherper

[ Voor 19% gewijzigd door Motaro op 20-04-2013 01:59 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Waar heb je m vandaan dan. Zit ook over die Phoebus na te denken. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Pagina: 1